wtorek, 4 września 2012

Lace on my arms


Hej ♥
Dzisiaj pokażę Wam mój outfit, którego zdjęcia robiłam jeszcze w ostatni wakacyjny weekend. Niestety wakacje już się skończyły ;'c więc posty ze stylizacjami będą nieco rzadziej bo nie będę miała kiedy robić zdjęć, a nie chcę dodawać fotek stroju robionych w domu tak jak dawniej. Ale stylizację na pewno będą w weekendy. Na tygodniu postów też nie zabraknie! Może będą pojawiały się częściej inspiracje,ale w ciągu tygodnia też będzie co tu poczytać :)
Przechodząc do outfitu. Założyłam do niego bluzkę, którą dostałam ostatnio od OASAP.COM, rurki, naszyjnik z perełkami, a żeby stylizacja nie była bardzo przesłodzona założyłam ramoneskę, panterkowe buty i torebkę z ćwiekami również od oasap , które nadają stylizacji mocniejszego charakteru.









bluzka-OASAP | rurki- Primark/Atmosphere | torebka-OASAP.com | ramoneska- Primark/ Atmosphere | tenisówki- Vans |

Zapraszam na koniec Wszystkich na stronę 

XOXO♥
                                                        Livi♥

14 komentarzy:

  1. Szanuj Vansiki , szanuj ;) Mi się baaaardzo podoba . Niestety najbardziej i oprócz wszystkich ;/ alee ... lepiej później niż wcale ;> A .. i jeszcze jedo . Inspiracjeee . !!!!!! Jeej . ;d Super . Oby dalej . ♥ Powodzenia i pozdrowienia . ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw mega !
    vansy i romaneska - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza bluzeczka, wygladasz naprawde fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ramoneska i stylizacja cała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny look, podoba mi się połączenie i zakochałam się w torebce! ♥ a że są vansy, moja never-ending-love to już w ogóle :D
    bardzo przyjemnie mi się Ciebie czyta :)

    zapraszam na mojego nowego posta z NEW IN na www.madeleine-atelier.blogspot.com !
    obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabys zrobic filmik o pokoju room tour :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNA STYLÓWKA ! :D ❤ zakochałam się ! Masz niesamowity gust.
    Zapraszam do mnie :*

    Pozdrawiam! xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  8. fu ale mocno się pomalowałaś !

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna kurtka ,ale bluzka mi saie nie podoba. cocasz cos jeszcze na allegro oprocz biżu ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak będę miała chwile to powystawiam jakieś ubrania :)

      Usuń
  10. UWAGA !!!

    CHCĘ CIĘ SERDECZNIE ZAPROSIĆ NA MOJEGO BLOGA O MODZIE !!!
    POMÓŻ MI ABY MÓJ BLOG ZYSKAŁ POPULARNOŚĆ .
    WEJDŹ : www.prettyoldfashion.blogspot.com :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.