czwartek, 13 września 2012

Miejsko

Hej ♥
Była mała przerwa, ale zaczęła się nauka, więc myślę, że to zrozumiałe :) Za to dzisiaj wstawiam sporo zdjęć stylizacji z soboty :)
Tamtego dnia chciałam stworzyć luźną, miejską stylizację, dlatego założyłam trampki od NEW AGE, t-shirt z nadrukiem, ramoneskę, torebkę z ćwiekami a do tego okulary od FIRMOO oraz biżuterię, która uzupełnia całość.
Odnośnie okularów-mają bardzo dobry filtr i są solidnie wykonane. Mogę naprawdę polecić wam firmę Firmoo.com :)






















Trampki- New Age | okulary- Firmoo.com | rurki, ramoneska i torebka-Primark/Atmosphere | bluzka-Vero Moda | pierścionek- Primark/Opia | bransoletki- Opia, stradivarius| 

XOXO ♥
                                                          Livi ♥
Zapraszam na : http://www.firmoo.com/free-glasses.html

Lajkujemy na Facebook'u <klik> !

16 komentarzy:

  1. super wyglądasz, bardzo fajne trampki, widziałam kiedys podobne conversy. :3

    zapraszam. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. ramoneska i torebka mistrz : o

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :) tak rockowo !!

    OdpowiedzUsuń
  4. super trampki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne trampki. T-shirt także. Ogółem fajna stylizacja.
    Zapraszam do mnie---> my-colourful-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) Wszystko boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. czy jest różnica pomiędzy tymi trampkama a conversami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o wygląd, to tylko w tym, że conversy mają znaczek a te nie :)Jest jeszcze spora różnica w cenie ;p
      A jeśli chodzi o jakość, to jak na razie różnicy nie widzę :) Może zobaczę dopiero po nieco dłuższym czasie noszenia ich.

      Usuń
  8. przypominasz mi agunie <3 :D
    słodziak :D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://cukierkowabest.blogspot.com/2012/09/cos-na-poczatek.html zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. super koszula z kołnierzem w ćwiekach <3333
    zapraszam na beyoung4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.