poniedziałek, 24 września 2012

New bag

Hej ♥
Dzisiaj jak wróciłam ze szkoły, do drzwi zapukał  listonosz z długo wyczekiwaną przesyłką od Oasap.com. W przesyłce była torba, która baaaardzo mi się spodobała, gdy ostatnio przeglądałam ofertę ich sklepu :)
Dopiero co torba dzisiaj do mnie przyszła, a już przeczuwam, że będzie ona jedną z moich ulubionych ^^
Na zdjęciu może wydawać się mała, ale w rzeczywistości mieści format a4 :D






W rzeczywistości nie jest taka świecąca :)

Link do torby <klik>

A Was zapraszam do obejrzenia oferty sklepu oasap! ( banner w pasku bocznym)

XOXO♥
                                                     Livi♥

17 komentarzy:

  1. a dla mnie taka sobie, wolę te, które kupiłaś sobie w Primarku. :3

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeźeli o mnie chodzi - podoba mi sie torba, ale ja osobiście wybrałabym tą kremową (?)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie płaciłam za nią, bo dostałam ją w ramach współpracy :) Ale jeśli jesteś zainteresowana zakupem to cena jest napisana na stronie :p

      Usuń
  4. Śliczna torebka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: typeofaless.blogspot.com :)

    Mam pytanko :) jak ci sie udalo osiagnac tak duza ogladalnosc bloga? Jakimi sposobami? :)

    +masz dobry gust co do stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nie wiem, jak to osiągnęłam :) Przynajmniej jakoś specjalnie na siłę nie próbowałam zdobywać czytelników. To samo przyszło z czasem i myślę, że takim najważniejszym krokiem do zdobycia oglądalności jest systematyczność w pisaniu :)

      Usuń
  5. Jak udaje ci sie nawiazywac wspolprace skoro jestes osoba niepelnoletnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie :) Żeby współpracować z firmami nie trzeba być pełnoletnim :)

      Usuń
  6. a ile kosztowała bo szukałam na tamtej stronie i wogóle tej torby nie moglam znalezć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.