sobota, 29 września 2012

ombre with panther

Hej ♥
Dzisiaj byłam z Magdą i Klaudią w galerii i kupiłam sweter, który pokażę w innym poście, natomiast w tej notce możecie zobaczyć moją dzisiejszą stylizację :)
Moim zdaniem w dzisiejszej stylizacji główną rolę gra torba od Oasap.com . Połączyłam ją z bluzką ombre, panterkowymi Vansami, obcisłymi rurkami i klasyczną ramoneskom. Uzupełnieniem całości jest naszyjnik-aparat, który ostatnio dostałam od Ringsandthings.com.













 torba- OASAP.COM | kurtka, spodnie- Atmosphere/Primark | trampki-Vans | naszyjnik- Ringsandthings.com | 

XOXO♥
                                                                         Livi♥

18 komentarzy:

  1. czy vansy są jak zywkłe tenisówki czy może jednak lepsze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je od niedawna, więc o ich wytrzymałości w porównaniu do zwykłych trampek dużo powiedzieć nie mogę, ale porównując chociażby materiał, to na pewno jest o wiele bardziej porządniejszy niż w zwykłych tenisówkach :)

      Usuń
  2. Chciałam wypisać co jest tutaj super, świetne i bardzo ładne, aż w końcu doszłam do wniosku, że wszystko bym musiała wypisać :D Torba, bluzka, wisiorek i buty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czarne ramoneski są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo bardzo fajna stylizacja !
    uwielbiam twoje vansy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem ta torba ci trochę nie pasuje. Ale to moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, torebka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjecie i torebka jest genialna! <3

    http://panna-mai.blogspot.com/
    http://las-tontas-no-van-al-cielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kurtka :>
    http://sweetdreamsaremylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jesteś super! Podziwiam cb za to co robisz znam cb tak ogólnie, ale ty mn raczej nie kojarzysz ;d Fajnie się ubierasz, a twój blog jest moim ulbionym. Oglądam go zawsze i wciąż czekam na nowe stylizacje i posty .

    Anonim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie ogladam twojego bloga. kocham go,a mnie mogłaś już widzieć :)
      Anonim.

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.