sobota, 1 września 2012

Połączenie



Hej ♥
Dzisiaj pokażę Wam moją wczorajszą stylizację.
W tej stylizacji pozwoliłam sobie na odrobinę ekstrawagancji -połączyłam ze sobą dwa wzory, które na ogół do siebie nie pasują, lecz ja uważam inaczej! A chodzi o połączenie wzoru panterki z galaktyką. Mnie bardzo spodobało się to połączenie, ponieważ uważam, że nasz ubiór nie musi być zachowawczy i szary, lecz wręcz przeciwnie możemy łączyć ze sobą wzory i kolory, wystarczy po prostu mieć pomysł na stylizację! Zdaję sobie sprawę z tego, że takie połączenie nie każdemu musi się podobać, ale sądzę, że jako nastolatka na takie połączenia mogę sobie pozwolić!













 bluzka- April Evil/The Sting | shorty-sh | torba- Primark | bransoletki- Primark,Six,H&M | trampki- Vansy | okulary- CoolCat |

XOXO♥
                                                                   Livi♥

Lajkujemy na Fb ! <klik>

21 komentarzy:

  1. A mnie się podoba i nie widzę w tym nic awangardowego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście bym nie połączyła panterkowego motywu z galaxy. Ale każdy ma inny gust i inne spojrzenie!;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie :) masz styl dziewczyno !!! Szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie fajnie to się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widze, że nosisz vansy. musisz być taka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw, podoba mi się. masz egjwngbi nogi♥ a co powyższego anonimowego komentarza, nie przejmuj się-też mam vansy, nawet dwie pary i mne wyzywają -.-
    t.

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi si.ę takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz zamiar sobie kupic air-maxy ? odp ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanko czy ty kupujesz używane ciuchy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem to nie pasuje, albo chcesz zwrocic uwage na vansy albo na bluzke. O wiele lepiej wygladalyby do rego buty z cwiekami i torba z cwiekami albo conversy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No , no .. dużo wykrzykników . Postępy . ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogła byś zacząć opisywać swój dzień w postach i pokazywac stylizacje ;) Prosze.

    I jeszcze jedno- myślałaś nad założeniem yt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ponieważ blog jest o modzie, nie o moim życiu i nie chcę, aby treść bloga się na taką ową zmieniła.
      A co do yt, to nie myślałam o tym, i jak na razie nie spieszę się do zakładania tam kanału :)Wolę skupić się na pisaniu ^^

      Usuń
    2. I słusznie . Po pierwsze dobrze, że nie opisujesz swojego dnia . To nie jest pamiętnik . ! Po drugie .. też słusznie . ;p No bo po co nagrywać filmy . Chyba, że czasem wstawisz film jak robisz coś z hand made . Ale nadal brak inspiracji . ! Zamawiam . xd

      Usuń
  13. będą zdjęcia ubioru ze szkoły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no .. ja bym chciała . xd

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.