sobota, 8 września 2012

Przesyłki

Hej ♥
W dzisiejszym poście pokażę Wam dwie przesyłki, które dostałam w tym tygodniu.
Pierwsza przesyłka, to okulary od firmy FIRMOO.
Dzisiaj miałam okazję 'przetestować' je pierwszy raz w słoneczny dzień i już mogę powiedzieć Wam, że okulary tej firmy bardzo dobrze chronią przed słońcem. Warto zapoznać się z ofertą tego sklepu, ponieważ mają oni ciekawą propozycję dla osób, które pierwszy raz robią zakupy w ich sklepie!
Szczegóły tutaj:




I zobaczcie jaki ciekawy gadżet został mi wysłany razem z okularami- specjalny śrubokręcik z dwoma końcówkami do dokręcania śrubek w okularach ^^ Mnie się taki gadżet bardzo przyda, ponieważ często mam problem z poluzowanymi śrubkami w okularach :)


A druga przesyłka to trampki od firmy NEW AGE . 


XOXO♥
                                                    Livi♥

11 komentarzy:

  1. Miałam brac te trapmki ale wybrałam wersję komix ;) Okulary nawet ciekawe - muszę przyjrzec się asortymentowi tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zakupy, trampki bardzo mi się podobają.
    Nie mają jednolitego koloru, przez to są bardziej oryginalne. (:

    Przy okazji zapraszam do mnie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeeetny blog ! ♥
    Zapraszam na mój : http://www.dudismile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.