niedziela, 16 września 2012

Szafirowy sweter


Hej ♥
Dzisiaj zdjęcia wczorajszej stylizacji :)
Chciałam, żeby stylizacja była nieco elegancka, ale nie była nudna! Więc padło na przewagę ćwieków w całym secie: koszula z kołnierzem w ćwiekach założona pod szafirowy sweter z dużymi dziurami (tzw. sweter rybaka) do tego baletki w szpic w ćwiekach i czarna torebka na złotym łańcuszku również z ćwiekami! Ale tej jesieni im więcej ćwieków, tym lepiej! Bo właśnie jesienią najmodniejsze będą m.in. ćwieki i kolce!
Zobaczcie jak prezentuje się całość :










sweter, torba, baleriny, spodnie- Primark/ Atmosphere | koszula- Vero Moda | pierścionek- Primark/ Opia |

XOXO ♥
                                                                    Livi♥

Lajkujemy na fejsie ! <KLIK>

20 komentarzy:

  1. tyle torebek kupiłaś w tej holandii a wszystkie sety są na razie w tej jednej xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ostatnio ta najbardziej pasuje mi do setów, które tu wstawiam :P

      Usuń
  2. Świetny sweterek i koszula. cała i tak jesteś piękna ... ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. baleriny i koszula super! uwielbiam wszystko co jest z ćwiekami ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek, jednak co do zestawu, to jak dla mnie za dużo tych ćwieków;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. powtarzam się, ale super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwieki królują już od kilku sezonów ;D i bardzo dobrze, bo chyba już na dobre je pokochałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to, że połączyłaś sweterek z koszulą ♥ Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne *.* Po pierwsze : ćwieki , Po drugie : szafirowy sweter ; nie dość, że to jest jeszcze bardzo modny kolor, to i potgreśla twoje oczy . ;> Idealnie .

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę taką koszulę, sweter i torbę ! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się mówiąc krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit. Zapraszam do mnie: http://my-colourful-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Zrobisz kiedyś stylizację szkolną? :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://cukierkowabest.blogspot.com/2012/09/sprzedam-czoenka-rozmiar-39-platforma.html Zapraszam serdecznie; *

    OdpowiedzUsuń
  14. UWAGA !!!

    CHCĘ CIĘ SERDECZNIE ZAPROSIĆ NA MOJEGO BLOGA O MODZIE !!!
    POMÓŻ MI ABY MÓJ BLOG ZYSKAŁ POPULARNOŚĆ .
    WEJDŹ : www.prettyoldfashion.blogspot.com :D :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.