czwartek, 25 października 2012

Azteckie wzory


♥♥♥♥
Hej ♥
W dzisiejszym outficie będziecie mogli zobaczyć moje trzy nowe rzeczy, o których wspomniałam w TYM poście ^^ Jest to torba 'worek' w azteckie wzory z six'a, którą trafiłam na wyprzedaży przecenioną z 80 zł na 40 :) Pozostałe dwie rzeczy to biżuteria z Housa. Za bransoletkę dałam 20 zł, a że była promocja, to naszyjnik miałam za 1 zł ^^
Dzisiejszy set jest z niedzieli, kiedy jeszcze nie było tak zimno jak teraz brrr -.-' Cała stylizacja składa się z plecionego sweterka ,workerów, ramoneski i gotowe !:) Torebka i naszyjnik moim zdaniem nadaje całej stylizacji odrobinę stylu boho ;]














torba-six%| sweter-sh | rurki- Vero Moda | biżu-House | ramoneska- Atmosphere | workery- shoe outlet | okulary - H&M |

XOXO♥
                                                    Livi♥

Zapraszam do polubienia LIVI na FACEBOOK'u ! <klik>

26 komentarzy:

  1. torbę masz super. stylizacja też niczego sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro jest zimno to po co ci okulary przeciwsłoneczne? ;/ :D Stylizacja nawet ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy akurat nie było zimno, wystarczy przeczytać post ze zrozumieniem -.-

      Usuń
  3. Śliczna torebka.♥
    _________________
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakich sh kupujesz ubranka?:D bo też jestem z Radomia i chetnie bym odwiedziła cos nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie myślisz ostatnio o jakimś rozdaniu ? :D np. konkurs na najlepszą stylizację. ? dawno nie było tu na blogu czegoś takiego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam właśnie o rozdaniu, ale najpierw muszę pomyśleć nad jakimiś nagrodami i wtedy :D

      Usuń
  6. przeczytałam że zrozumieniem i wiem, że napisałaś : wtedy jeszcze nie było zimno jak dzisiaj " ale napisałaś " jeszcze" czyli nie jest ani ciepło ani zimno. Nie wiem jak to zinterpretować ale jestem pewna że okulary przeciwsłoneczne nie są Ci potrzebne, po prostu chcesz ładnie wyglądać. Trzeba było tak od razu : /

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie widać,że świeci słońce?Okulary są więc jak najbardziej na miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tamtego dnia bardzo świeciło słońce, więc okularów nie założyłam tylko po to, aby ładnie wyglądać ;>

      Usuń
  8. Uwielbiam twojego bloga świetna stylizacja jak zawsze :) <3 Mam pytanie wiesz może gdzie kupić jakieś fajne nauszniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;] Myślę że na pewno znajdziesz jakieś fajne naszyjniki w internetowych sklepach typu: edibazzar.pl, zielonykot.pl a jeśli chodzi o takie stacjonarne sklepy, to od jakiegoś czasu House ma ciekawy wybór dodatków :D

      Usuń
    2. Dzięki na pewno zajrzę zaraz na strony <3 ;)

      Usuń
    3. Tylko chodzi mi o nauszniki ;)<3

      Usuń
    4. Ojejku ;> Męczące godziny tamtego dnia w szkole dały się we znaki ^^
      To nauszniki zawsze są fajne i tanie w H&M, House i teraz jesienią to lada moment nauszniki powinny pokazać się we wszystkich sklepach :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.