niedziela, 14 października 2012

Jesiennie



Hej ♥
Dzisiejsza stylizacja jest typowo jesienna- gruby, rudy komin nadający kolor całemu setowi, legginsy, asymetryczny,pudrowy sweter, skórzana ramoneska i eskimoski. Dla uzupełnienia założyłam jeszcze wisiorek z piórkami, a całość daje nam skromną ,jesienną stylizację ;)
Jak dla mnie, takie sety są idealne na jesienną pogodę ! ^^





















komin- Yups | eskimoski- Ugg Australia/sh | legginsy,ramoneska- Atmosphere/ Primark | naszyjnik-Opia/Primark | sweterek- H&M |

XOXO♥
                                               Livi♥ 

18 komentarzy:

  1. dawno kupiłaś sweterek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek!
    Zapraszam do mnie http://domanemika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztowały buty? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz cudowne włosy;)
    stylizacja bardzo udana, kolory do siebie pasują,a co wazne nie sa ponure, a to jest bardzo przydatne w jesienne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki masz rozmiar butów?

    OdpowiedzUsuń
  6. malujesz sie na co dzien ? jak tak to czym ? chodzi mi o kosmetyki fluid,tusz ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiesz mi ? :D

      Usuń
    2. Na co dzień używam kremu z pudrem z under20 (coś w stylu BB), tusz do rzęs, róż do policzków i czasami jeszcze puder :)

      Usuń
  7. No ok, robisz ładne stylizacje ale prawie wszystkie są takie same. Znudziły mi się juz.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.