poniedziałek, 29 października 2012

mix zdjęć

Hej ♥
Dzisiaj kolejny post z mixem zdjęć ;>
Od czwartku na szczęście zaczyna się długi weekend, wtedy na pewno dodam zdjęcia nowej stylizacji, a tym czasem zapraszam do oglądania mixu ;> Zdjęcia w większości z telefonu ^^






















A to nasza dynia ( moja, Magdy i Klaudii) którą robiłyśmy dzisiaj w szkole na Halloween ^^

większość zdjęć jest z mojego fanpage'a , jeśli chcecie być na bieżąco, to zlajkujcie LIVI na Facebook;u ;> <klik>

XOXO♥
                                                           Livi♥

20 komentarzy:

  1. Mrr duupeczka < 3333

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :) http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna dynia :D
    Ale ty masz zacne oczy *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wchodząc tu od kilku dobrych miesiącach przerwy sądzę że się zmieniłaś! Ładna z Ciebie dziewczyna. Fajne fotki.;]

    OdpowiedzUsuń
  5. masz taką uroczą siostrę. i pewnie Ci napiszę jako setna osoba, że jesteście bardzo do siebie podobne<3

    zapraszam! : 3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne fotki.
    ładne oczyskaaa masz. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ! ♥ Mam identyczny ten szary szalik . ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywnie bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo! :))) Buziaki i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo fajnego bloga, świetnie zdjecia i ciekawe posty, ślicznie stylizacje przede wszystkim, obserwuję i liczę na to samo, zapraszam tutaj: http://justynasinspirations.blogspot.com/
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe. ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. malujesz sie eyelinerem ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, po tym poscie zobaczyłam, że zdjęcia z telefonu są wieeele lepsze niż z aparatu. Ciekawsze, bo te z aparatu takie dopracowane. Te zdjęcia są cool!

    OdpowiedzUsuń
  13. w jakich sh kupujesz ubranka?:D bo też jestem z Radomia i chetnie bym odwiedziła cos nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy blog, śliczne ciuchy i naprawde jesteś bardzo fotogeniczna ;3
    Zapraszam na mojego bloga, jestem twoim obserwatorem. Mam nadzieję że się odwdzięczysz :>
    Zapraszam ; http://i-believe-you-i-follow-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.