piątek, 5 października 2012

Nieco inaczej

Hej ♥
Dzisiaj wybrałam się z Magdą na zdjęcia.W tym poście zobaczycie stylizację, nieco inną niż wszystkie. Nie ubieram się tak na co dzień, ale myślę, że raz na jakiś czas można ubrać się inaczej niż zwykle. Długą plisowaną spódnicę połączyłam z jesiennymi częściami garderoby jak gruby żółty sweter oraz rude kozaki. całość uzupełnia brązowy, pleciony pasek i łańcuch w kolorze starego złota, a całość myślę, że daje ciekawy efekt ;3
















spódnica- mamy ^^ | buty-all | pasek-? | bokserka-sh | sweter-house | łańcuch-DIY |

XOXO♥
                                                                    Livi♥

31 komentarzy:

  1. Boska spódnica:) lubię takie połączenia bieli z brązami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie to wyglada .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dałaś za sweterek?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh ten sweterek pasuje do wszystkiego ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ja osobiście nie lubię takich spódnic. I wydaję mi się ze o wiele lepiej wyglądałoby to z butami na obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;D

      Usuń
    2. tak ! te buty wgl nie pasują. wyglądasz jak słowianka. 8D
      ale jeżeli chciałaś uzyskać taki efekt , to ok...

      Usuń
  6. zmieniłabym ta spódnice na troche krótszą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawde bardzo ładnie<3
    Zajrzysz ? Zaobserwujesz?;)
    http://lemonik756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt ciekawy, jednak stylizacja byłaby meega gdyby spódnica była przed kolano.
    byłaby to twoja najlepsza stylizacja jak dla mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. według mnie nie pasuje do ciebie ta stylizacja. ._. wolę Livi w bardziej rockowo-ćwiekowym wydaniu. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ! najlepsza livi to livi z pazurem. :>

      Usuń
  10. Fajna stylizacja, tylko drażnią mnie trochę te buty :P

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja jest świetna! z pewnością dodaje ci parę lat wzwyż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się jakoś ie spodziewałam się takiej stylizacji. Buty jakieś baletki lub obcasy było by o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie osobiście bardzo podoba się ta stylizacja;) 100% w moim stylu ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. te buty ci wgl nie pasuja do tej stylizacji .. a spodnica jest stanowczo za dluga . ale to moje zdanie. Inne twoje stylizacje sa naprawde fajne ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. widziała cie matka jak wychodzisz z domu?

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja bez sensu, buty wogole nie pasują do tej letniej spódnicy gora ok doł masakra..

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam z góry za komentarz, ale to jest jakaś katastrofa. Połączenie długiej spódnicy z workerami sprawiło, że wyglądasz ciężko i odejmuje ci naprawdę sporo centymetrów. Bardziej pasowałyby baletki. Górę też bym pozmieniała, ale to moje zdanie ;) Niestety, ta stylizacja to jakaś kompletna pomyłka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Katastrofa! Założyć takie buty do długiej spódnicy? To już totalna katastrofa! -_- Ja nigdy bym się tak nie ubrała i nie wiem co inni o tym sądzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.