sobota, 20 października 2012

red & brown

Hej ♥
Byłam dzisiaj na małych zakupach z Paulą, kupiłam 3 rzeczy, które pokażę Wam w następnym poście, a dzisiaj outfit ;]
Czerwoną koszulę założyłam do karmelowej torby, ramoneski , panterkowych Vansów i grubego, brązowego szala, który idealnie wkomponował się w kolorystykę dzisiejszej, jesiennej stylizacji *.* Żeby nie była ona bardzo nudna założyłam bransoletkę z kolcami i pierścionek liść ^^




















ramoneska,torba,spodnie- Atmosphere/Primark | tenisówki- Vans | koszula- Sutherland/The Sting | bransoletka- House | pierścionek- Zeeman | szal- sh |

XOXO♥
                                                          Livi♥

27 komentarzy:

  1. ile razy chodziłaś w tych vansach? bo wyglądają na zupełnie niezniszczone. ;O

    śliczny outfit.:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Kupiłam je pod koniec sierpnia i szczerze to nie pamiętam ile razy je nosiłam, ale trochę w nich już chodziłam :)

      Usuń
  2. Torba ma cudowny kolor.
    Genialna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o widzę nie ma niebieskich skarpetek do vansów <3
    zaimponowałaś mi : d
    śliczna < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha <3 mnie również :D / K.

      Usuń
  4. Jejciu...może zrób jakąś inną stylizację niż zawsze? Jak zwykle to samo : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z koleżanką powyżej ..non stop to samo tylko ,,stylizacje'' i nic poza tym

      Usuń
    2. Taki mam styl ubierania. Na blogu pokazuję stylizacje, w których czuję się najlepiej i które mi pasują. W innych czułabym się 'przebrana' a nie ubrana -.-
      A co do powyższego komentarza: blog ten jest o modzie i dlatego skupiam się w nim wyłącznie na modzie i pokazuje stylizacje, a nie inne rzeczy.

      Usuń
  5. Uwielbiam te twoje Vans'y♥

    Cała stylizacja genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszm na rozdanie , można wygrać convesry http://patriciaa-mylife.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś śliczna i pewnie o tym wiesz. Baardzo podoba mi się to jak się ubierasz. Jest to w sumie mój styl.
    Zapraszam do mnie:
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zdjęć^^
    ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok. Ale chodzi mi o to, że są blogi o modzie, na których no nie wiem...nie jest tak, że opisuje się tylko w czym jesteś ubrana ale nawet co sie działo tego dnia albo coś podobnego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że są takie blogi. Mój jest akurat tylko o modzie i nie czuje potrzeby, żeby w poście opisywać co robiłam danego dnia, bo to nie pamiętnik.

      Usuń
  10. No nie. Jak chcesz. Ale takie modowe pamiętniki są ciekawsze, mają więcej obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej powtorzam mój komentarz.
    Jesteś mówiąc naj prościej i najlogiczniej jesteś ZAJE*****.Mnie mogłaś gdzieś widzieć, a nasze siostry są razem w klasie. Bardzo się lubią z resztą ja cb też.

    Anonim.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne vansy ;)
    http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.