niedziela, 7 października 2012

Rockowo

Hej ♥
Dzisiaj będziecie mogli zobaczyć moją wczorajszą stylizację. W 100% różni się ona od tej, którą pokazywałam w  poprzednim poście :)
Tym razem postawiłam na coś mocniejszego. Pomarańczową, plisowaną spódnicę, która nadaje barwę całemu setowi, połączyłam z workerami i ramoneską dzięki czemu stylizacja ma pazura! Jeszcze mocniejszego akcentu dodaje rockowa biżuteria, torba oraz pasek z ćwiekami! Zobaczcie jak prezentuje się całość :























okulary-H&M | spódnica-? | torba,pasek,biżuteria,ramoneska- Primark/Atmosphere | buty- sh | bokserka-sh| komin-? |

XOXO♥
                                                           Livi♥

Lajkujemy Livi na Facebook'u ! <klik><klik>

27 komentarzy:

  1. Jedna z najlepszych Twoich stylizacji :)
    Ślicznie wyglądasz w warkoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepiej ;d zdecydowanie wyglądasz lepiej niż wszystkie poprzednie stylizacje ;d REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widziałabym tu raczej awiatorki, ale ogólnie stylizacja dobra:) Workery świetne, ramoneska również.

    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacja!
    Drugie zdjęcie od końca jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna, śliczna, śliczna! <3 Spódnica bardzo ładne i te buty z sh!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne !
    uwielbiam Livi w takim wydaniu bo takie stylizacje najlepiej do ciebie pasują !
    oby jak najwięcej tego typu setów ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj częściej takie sety♥ *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z jakiego jesteś miasta, Livi?

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku ślicznie wyglądasz !!! Musisz mi kiedyś coś doradzić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wszystko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. co to za miejsca ?
    +rock rockiem, niekoniecznie, ale stylizacja dobra ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miejsce z graffiti to taki tunel (?), a drugie to zwykły mostek nad małą rzeczką ^^

      Usuń
  12. Ta ramoneska jest przepiękna :>
    Takie pytanie: gdzie kupujesz ciuchy z primarka, na jakiej stronie?
    sweetdreamsaremylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ubrań z Primarka nie zamawiam z żadnej strony. Kupiłam je w te wakacje w Holandii w firmowym sklepie :)

      Usuń
  13. chodziło mi dokładnie gdzie te miejsca się znajduję/ jestem z tego samego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie. zapraszam do mnie lamorell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny zestaw!
    połączenie plisowanej kiecki z workerami strzał w 10 :)
    zapraszam do mnie, pozdrawiam Angelika :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie;) wyglądasz;) ładna stylizacja*_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.