wtorek, 2 października 2012

yellow sweater

Hej ♥
Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia outfitu z niedzieli, które miałam na telefonie :) W tym secie możecie zobaczyć mój nowy sweter, który kupiłam w piątek w housie :) Kolor w rzeczywistości jest nieco intensywniejszy.
Przechodząc do stroju. Jest on klasyczny. Gruby sweter połączyłam z gładką bokserką, balerinkami, jeansowymi rurkami a do tego pasek z ćwiekami, drewniany naszyjnik, komin w kokardki oraz torba z Oasap.com:)















torba- Oasap.com | rurki,komin, baletki, pasek- Atmosphere/Primark | sweter- House | bokserka- Vila | naszyjnik- Zielonykot.pl |

XOXO♥
                                                              Livi♥

24 komentarze:

  1. Jak zwykle wszystko idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie :) a sweterek naprawdę ładny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz jaśniejsze końcówki?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny sweterek ! masz piękne oczy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny kolor ma ten sweterek ;) ja kupiłam podony ale kremowy taki beżowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zadna rzecz do niczego ci nie pasuje w tej stylizacji... soryy

    OdpowiedzUsuń
  7. gdyby sweter był pod kolor komina i/lub brązowy, było by lepiej .

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja:)
    Mam pytanie. Jaki masz rozmiar tego swetra?
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twoje outfity:)
    Są mega inspirujące;*
    Zajrzysz? Zaobserwujesz?
    http://lemonik756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ten sweterek. Po prostu cudo! :>
    Zajrzyj do mnie: sweetdreamsaremylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a były inne kolory sweterków ? planuję kupić podobny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :D mam pytanie,a na oasap.com sprzedają różne marki ubrań, czy oasap to jest marka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie Oasap, to nazwa sklepu i to nie jest żadna marka. Czasem są tam ubrania firm np. H&M , ale przeważnie są to rzeczy japan style :)

      Usuń
  13. ile dałaś za ten sweterek? :)

    http://panna-mai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz.
    Podobają mi się balerinki, strasznie. Taka prawda, że teraz taki zwykły, klasyczny model trudno znaleść.. Ehh..

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.