wtorek, 20 listopada 2012

Happy Birthday to me !

Hej ♥
Była mała przerwa, ale mam już zdj na następny post, w którym pokażę Wam wczorajsze zakupy. 
Dzisiaj bardziej urodzinowy post, ponieważ są moje urodziny ;33
Jakiś czas temu pokazywałam Wam skórzaną spódnicę, którą dostałam od rodziców, a dzisiaj pokażę Wam resztę prezentów *.*



















Chciałam Wam też powiedzieć, że zdjęcia w tym poście robiłam moim nowym aparatem ! ♥♥
Co prawda aparat to świąteczny prezent od rodziców, ale dostałam go wcześniej, ponieważ do świąt zdążę rozpracować w nim wszystkie opcje ^^ Mam nadzieję, że zdjęcia na blogu od teraz będą o wiele lepszej jakości ;33

XOXO♥
                                                             Livi♥

28 komentarzy:

  1. o kurczę, ale wypasione urodziny!:) Każdy prezent mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a to coś złożone we wzorki to co to jest? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie był kupiony ten pierwszy wieszak, wiesz może? :dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spełnienia marzeń <3
    gdzie był kupiony ten stojaczek co masz na nim bransoletki i za ile? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Chodzi o to drzewko, czy ten drewniany stojak w tle? ;>

      Usuń
    2. chodzi o ten w tle. ;3

      Usuń
    3. To tamten kupiłam w empiku, nie pamiętam dokładnie za ile, ale jakoś za 7 zł ^^

      Usuń
  6. tysiąc latek i spełnienia marzeń .;)Świetne prezenty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sto lat :) super prezenty ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat hahaha :d dobre ciasto i lody<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam Canon 1100d ! <33 ; D ! (y)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam Canona 1100D baaardzo fajny aparat :) Śliczne kolczyki, drzewko, wg wszystko ślicznę *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałaś nominowana do nagrody Liebster Award na moim blogu! Zapraszam! :))
    P.S. Wszystkiego najlepszego! zazdroszczę prezentów, szczególnie kolczyków. są według mnie prześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. co to w tym pudełeczku? to jakies morke chusteczki? gdzie mozna takie kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są takie dwustronne waciki mokre, jedna strona jest do zmywania makijażu, a druga oczyszcza pory ;) Nie wiem dokładnie gdzie, ale powinny być w drogeriach jak natura czy rossman ^^

      Usuń
  13. Ciekawe prezenty, zwłaszcza ten stojaczek na biżuterię jest genialny, podoba mi się bardzo. Spóźnione- wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kupilas ten aprarat bo byl w promocji,bo to towar nie zakyupiony,,po 1499 zł w media markt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam go z powodu promocji, tak się składa, że ja go akurat nie kupowałam w Polsce ;)

      Usuń
  15. jaram się bluzką :) tylko ja bym ją kupiła większą i nosiła jako oversize, ale i tak jest super :)
    zapraszam do mnie http://zefirynakluska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.