wtorek, 27 listopada 2012

KONKURS ZE SKLEPEM RENEE

Hej ♥
Tak jak pisałam w poprzednim poście mam dla was konkurs, który organizuję razem ze sklepem RENEE.PL ! Nagrodą w konkursie jest wybrana para butów z oferty sklepu!
Na samym początku chcę zaznaczyć, że w konkursie może wziąć udział każdy! Zarówno osoby posiadające  konto na bloggerze, jak i ci, którzy takiego konta nie posiadają!!!

CO NALEŻY ZROBIĆ, ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE?

1.POLUBIĆ FANPAGE RENEE NA FACEBOOK'U: [KLIK KLIK]
2.UDOSTĘPNIĆ TO [KLIK KLIK ] ZDJĘCIE KONKURSOWE NA SWOJEJ TABLICY NA FACEBOOKU (PROSZĘ UDOSTĘPNIAĆ 'PUBLICZNIE' LUB 'ZNAJOMI ZNAJOMYCH' W INNYM WYPADKU NIE POKAŻE MI SIĘ, ŻE UDOSTĘPNIŁAŚ ZDJ!!!)
3.POLUBIĆ FANPAGE LIVI NA FACEBOOKU : [KLIK KLIK]
*4.ZAOBSERWOWAĆ MÓJ BLOG
5. NAPISAĆ KOMENTARZ POD TYM POSTEM WG NASTĘPUJĄCEGO WZORU:
-polubiłam obie strony jako; (imię i nazwisko/ew.pierwsza litera nazwiska)
-udostępniłam zdjęcie jako; (imię i nazwisko/ew.pierwsza litera nazwiska)
-swój e-mail
*-osoby, które mają konto na bloggerze dodatkowo w komentarzu piszą pod jaką nazwą obserwują mój blog!

*Z racji, że w konkursie mogą brać udział również użytkownicy, którzy nie posiadają konta na bloggerze (tzw. ANONIMOWI), ostatni podpunkt obowiązuje tylko użytkowników, którzy posiadają konto. 
POZOSTAŁE PUNKTY OBOWIĄZUJĄ WSZYSTKICH!






Konkurs trwa do 16 grudnia!

XOXO♥
                                                                         Livi♥

ps. Proszę, aby pod tym postem były same komentarze ze zgłoszeniami :)

*KONKURS ZAKOŃCZONY*

38 komentarzy:

  1. Zg. się ;>

    Lubię i udostępniłam jako Julia B.

    Obserwuje jako Jull ♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. -polubiłam obie strony jako; Paula Palczak
    -udostępniłam zdjęcie jako; Paula Palczak
    -swój e-mail padzia.palczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. -polubiłam obie strony jako: Marika K.
    -udostępniłam zdjęcie jako: Marika K.
    -swój e-mail marcia081.pl@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. polubiłam obie strony jako: Karolina C.
    -udostępniłam zdjęcie jako: Karolina C.
    -swój e-mail karolaa_3@interia.pl
    - obserwuję jako: Kari♥

    OdpowiedzUsuń
  5. -polubiłam obie strony jako; Justyna G.
    -udostępniłam zdjęcie jako; Justyna G.
    -swój e-mail justussxd@gmail.com

    Obserwuje jako Justys Milka

    OdpowiedzUsuń
  6. -polubiłam obie strony jako; Karolina Rutkowska
    -udostępniłam zdjęcie jako; Karolina Rutkowska
    -e-mail; kara263@op.pl
    -blog obserwuję jako; Ktoś tam

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko spełnione ^^
    aniawoj1998@onet.pl

    ściagawa : 3 fajna zdj konkursowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. polubiłam obie strony jako; Natalia Niemiec
    -udostępniłam zdjęcie jako; Natalia Niemiec
    -swój e-mail : fajniutka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam obie strony jako: Maja B.
    Udostępniłam zdjęcie jako: Maja B.
    e-mail: majka123-2000@o2.pl
    Obserwuję jako: Jestem Majka !

    OdpowiedzUsuń
  10. polubiłam obie strony jako: Julia P.
    udostępniłam zdjęcie jako: Julia P.
    e-mail: ravr1@o2.pl
    obserwuję jako: Julia Pe

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubiłam obie strony jako: Weronika F
    Udostępniłam zdjęcie jako: Weronika F
    e-mail:sloneczko.weronika@gmail.com
    Obserwuję jako: Mania

    OdpowiedzUsuń
  12. -polubiłam obie strony jako; Agata B.
    -udostępniłam zdjęcie jako;AgataB.
    - e mail - agatabanaszkiewicz16@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. polubiłam obie strony jako; Magdalena Jezierska
    -udostępniłam zdjęcie jako; Magdalena Jezierska
    - e-mail - madzia3991@interia.eu

    obserwuję jako madzia

    OdpowiedzUsuń
  14. polubiłam obie strony jako; Kamila B
    -udostępniłam zdjęcie jako; Kamila B
    -swój e-mail kamila.yk5@gmail.com

    CurlyFashion :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. -polubiłam obie strony jako; Julita m.
    -udostępniłam zdjęcie jako; julita m.
    e-mail: carinka.carinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje :*
    jako : Karolina U
    udostępniłam: Karolina U
    email: usia_12@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. -polubiłam obie strony jako: Dominika Jaw..
    -udostępniłam zdjęcie jako; Dominika Jaw..
    email : xXxBlondynaaxXx@wp.pl
    Fajny konkurs ; ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. -polubiłam obie strony jako; Dominika S
    -udostępniłam zdjęcie jako; Dominika S
    -swój e-mail: dominika8854@wp.pl
    obserwuje twój blog jako: dominiquaa
    :))

    OdpowiedzUsuń
  20. polubiłam obie strony jako : Natalia Radwańska
    udostępniłam zdjęcie jako : Natalia Radwańska
    e-mail : natalia-radwanska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie buty taaaakie świetne!
    ♥ Polubiłam obie strony jako Zuzanna Paulina B.
    ♥ Udostępniłam zdjęcie jako Zuzanna Paulina B.
    ♥ Mój e-mail to batana@op.pl

    Pozdrawiam, xoxo, Batana! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. polubiłam obie strony jako; Aśka Sz.
    -udostępniłam zdjęcie jako; Aśka Sz.
    -mój e-mail: eiif@o2.pl
    obserwuje twój blog jako: Vejjs.

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. polubilam obie strony jako : Paulina Michalska
    udostęponilam zdjecie jako Paulina Michalska
    moj email: spinka85@gmail.com
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuje jako Paulina Michalska ;)

      Usuń
  24. polubiłam obie strony jako; Noemi Knapik.
    -udostępniłam zdjęcie jako; Noemi Knapik.
    - e-mail - noemiknapik@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. -polubiłam obie strony jako; Ewelina Judyta
    -udostępniłam zdjęcie jako; Ewelina Judyta
    -e-mail - kita1986@interia.pl
    obserwuję jako Ewelina Jezierska

    OdpowiedzUsuń
  26. -polubiłam obie strony jako; Żaneta b
    -udostępniłam zdjęcie jako; Żaneta B
    -swój e-mail zanka88@onet.eu
    obserwuję jako imponderabilia

    OdpowiedzUsuń
  27. -polubiłam obie strony jako : Magda Dziadczyk
    -udostępniłam zdjęcie jako: Magda Dziadczyk
    -swój e-mail: magdadziadczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. -polubiłam obie strony jako Anna Z
    -udostępniłam zdjęcie jako Anna Z
    -swój e-mail siemaania0@tlen.pl
    obserwuję jako Najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  30. polubiłam obie strony jako; Ola Milczarska
    -udostępniłam zdjęcie jako; Ola Milczarska
    -swój e-mail viva6655@wp.pl lub zloniespi.ajaspie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. polubiłam obie strony jako Aga Grzegorczyk
    udostępniłam jako Aga Grzegorczyk
    mój e-mail grzegorczykaga2000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. -polubiłam obie strony jako; Maria Smolarek
    -udostępniłam zdjęcie jako; Maria Smolarek
    -swój e-mail smolarekmaria@gmail.com
    *-obserwuję jako: Marcelka-fashion

    OdpowiedzUsuń
  33. -polubiłam obie strony jako; Justyna K
    -udostępniłam zdjęcie jako; Justyna K.
    -Mój email: myszka_56@vp.pl
    Obserwuje jako: Justyna K

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.