wtorek, 6 listopada 2012

military jacket with ombre



Hej ♥
Dzisiejszy outfit jest bardziej na luzie, niż sety pokazywane zazwyczaj ;> 
Sweterek ombre połączyłam z militarną kurtką i workerami . Dodatkowo założyłam zwykłą, czarną czapkę ( kupiona ostatnio w H&M, o której wspominałam w TYM poście) i naszyjnik z ćwiekami, które urozmaicają całą stylizację ;)


















kurtka- No Name | sweterek- Zara | workery- shoeoutlet | naszyjnik-Opia/Primark | rurki- Atmosphere/Primark| czapka-H&M |

XOXO♥
                                                                Livi♥

20 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek i naszyjnik ; D Ogólnie jesteś ładna i masz ładne ubrania ^^.
    Zapraszam do mnie.
    http://i-like-it-33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest niezły! O, nie wiedziałam, że masz fan page! Zapraszam na swój!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny sweterek!! :)
    i naszyjnik również śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek jest śliczny :) fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny styl,bardzo mi się podobają Twoje stylizacje,wszystko przemyślane,zawsze super wyglądasz.No cóż,ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie niewymuszone,luźne stylizacje,masz fajną kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi there, every time i used to check weblog posts here in the early hours in the
    daylight, since i love to find out more and more.
    My web page > Ugg ブーツ

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny sweterek, widziałam go już pare razy w zarze, ale jakoś za każdym razem przechodziłam koło niego obojętnie , ale jak zobaczyłam go w twojej stylizacji, bardzo mi się spodobał. teraz żałuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny sweterek, widziałam go już pare razy w zarze, ale jakoś za każdym razem przechodziłam koło niego obojętnie , ale jak zobaczyłam go w twojej stylizacji, bardzo mi się spodobał. teraz żałuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog i przyjemnie mi sie go czyta i bede czesto wpadac;) Stylizacja brdzo mi sie podoba, poniewaz jest taka hmm...jak by to powiedziec? - codzienna? tak,to chyba odpowiednie slowo;) Mam do ciebie kilka pytan ale chcialabym ci je zadac droga mailowa, jesli nie masz nic przeciwko oczywiscie;) Moj e-mail to:karolaa_3@interia.pl Pozdrawiam cie serdecznie i dodaje twego bloga do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I zapraszam do mnie na bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wszystko połączyłaś :) Genialne włosy ;o ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. taka młodziutka , a jakie poczucie stylu :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.