sobota, 10 listopada 2012

mint sweater with studded collar

Hej ♥
Dzisiaj nie wiem czemu, ale miałam jakąś blokadę twórczą ^^ Kompletnie nie miałam pomysłu co założyć, żadna bardziej wyszukana stylizacja nie przychodziła  mi do głowy, więc postanowiłam na dość prosty i klasyczny outfit. Miętowy sweter, pod to koszula z kołnierzykiem w ćwieki, Uggi, zwykła, szara torba, a jako dodatek kolczyki kolce, i dzisiejsza stylizacja gotowa :)














sweterek-sh | koszula- Vero Moda | torba, spodnie- Atmosphere/Primark| czapka,kolczyki-H&M| eskimoski- Ugg Australia/sh|

XOXO♥
                                                                            Livi♥

21 komentarzy:

  1. ile zapłaciłaś w sh za uggi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow *-* to super zakup. ja nie umiem w moim mieście znaleźć sh z takimi fajnymi rzeczami ;>

      Usuń
  2. ślicznie wyglądasz w mięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.

    zapraszam do mnie lamorell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie, właśnie takiego swetra szukam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i znów super,w pastelach Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny stój, pasuje do mnie bo jestem leniwa i zazwyczaj nie kombinuje tylko ubieram to, co jest wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, jestem mega fanką Twojego stylu. Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. bylas na free hugs ?

    ładny sweterek ;> ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Koooołnierz jest boski!!! ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do odpowiedzi na pytania , które Ci zadałam :D

    http://matyldazielonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie,skromnie,ale dzięki kołnierzykowi całość nabrała charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny sweterek♥
    T.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj!
    Zostałaś nominowana do Leigster Award! Więcej informacji na moim blogu: http://nieosiagalni.blogspot.com
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja ;) Mam podobny płaszczyk ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. hej ej gdzie ty jeździsz na te primarki ? do londynu ? ile razy w roku z kim iwgl?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.