piątek, 2 listopada 2012

outfit


Hej ♥
Dawno nie wstawiałam zdjęć nowej stylizacji.
Byłam dzisiaj z Paulą w galerii, więc przytrafiła się okazja, żeby zrobić zdjęcia. Kupiłam tylko czapkę, ale nie będę pokazywała jej w oddzielnym poście, tylko myślę że od razu w którejś stylizacji, a zdjęcie samej czapki wstawię jutro na mojego Fanpage'a <klik klik>
Dzisiejszy set jest utrzymany w kolorach czerni, brązu i rudego ^^
Burgundowe rajstopy połączyłam ze skórzaną spódniczką, ceglasto- granatowym sweterkiem i frędzlastą torbą. Do tego eskimoski i naszyjnik kieł ;3













spódnica,sweter-Pull&Bear| rajstopy-? | płaszczyk-nn| eskimoski- Ugg Australia/sh| naszyjnik-House | torba- H&M| komin-Yups|

XOXO♥
                                                                          Livi♥

13 komentarzy:

  1. spódniczka niczym z romwe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, spódnica podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz i super kolor komina. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci w takich kolorach :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega UGGi, sweterek oraz płaszczyk! Oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek, zresztą cały outfit jest świetny ;)
    ____________________
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest chyba twój najlepszy set.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo bardzo mi się to podoba, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uggs'y z sh ?! masz farta, chodzisz do jakiegoś wybranego, czy buszujesz po wszystkich w mieście ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jestem na mieście i jest w pobliżu jakiś sh to wstąpię, nie mam wybranego ;D

      Usuń
  10. Świetna stylizacja, wszystko bym założyła *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się podoba wszystko, ale nie połączone razem ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.