sobota, 24 listopada 2012

Shopping

Hej ♥
Od piątku siedzę chora w domu ;/ Ach, nie ma to jak rozchorować się na weekend -.- Ale mniejsza o to ^^
Dzisiaj pokażę Wam co kupiłam w poniedziałek :)
Zaczynają się już przeceny przed świętami. Jak na razie nie są one jakoś bardzo duże, ale można trafić jakieś ciuszki w okazyjnych cenach ^^ Zobaczcie co ja znalazłam:















bluzki-Stradivarius/wszystkie po 35 zł| burgundowy szalik -H&M/60zł | kitka-H&M/10zł%|

Ten post miał pojawić się na blogu już o 13. Niestety blogger znowu robi mi psikusy i pokazuje, że nie mam miejsca na dysku -,- Jakiś czas temu miałam tak samo, ale po jednym dniu mogłam dalej wstawiać zdjęcia, a dzisiaj jak na złość za nic nie mogłam zgrać zdjęć, dopiero, gdy pousuwałam część zdjęć z picasy mogłam je zgrać. Czy któraś z Was ma ten sam problem?

A w następnym poście rozdanie!!!

XOXO♥
                                                                               Livi♥

21 komentarzy:

  1. Jako wegetarianka i obrończyni praw zwierząt mam dziwne uczucia patrząc na ostatnie zdjęcie.... Pozostaje mi mieć nadzieje, że w H&M nie ma nic z prawdziwego futra !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja je rozwieje, kity w hm są sztuczne, jak wszystkie futra tam !

      Usuń
    2. Dokładnie, to jest sztuczna kita, o czym może już świadczyć jej cena- 10zł. Gdyby była ona z prawdziwego futra nie kupiłabym jej, bo sama jestem przeciwna kupowaniu rzeczy z prawdziwych futer :)

      Usuń
    3. no to uf.
      ale mimo wszystko, mi się to nie podoba. ale to twój wybór.

      Usuń
  2. Stradivarius ma świetne obniżki, ostatnio kupiłam jeansowe body na które długo polowalam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaaardzo bardzo udane zakupki! ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciala bym miec twoja urode i trafiac na takie okazje. Na zakupy chodzisz sama czy z mama czy czesciej z kolezankami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj z koleżankami :)

      Usuń
    2. Ja do najbliższego centrum handlowego mam 30km -.- i muszę z rodzicami. Ale oni mnie tylko przywożą ^^ Ale chyba wiadome że wolała bym całą drogę spędzić z koleżankami ^^

      Usuń
  5. ślizna kitka . <3 muszę sobie taką kupić .♥ a tak wgl zakupy śliczne i pewnie udane . :) zapraszam do mnie http://nieogarnietaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudne zakupy!
    z przyjemnością obserwuje;*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy ,zazdroszczę szaliczka !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam wystarczającą ilość postów, żeby stwierdzić, że prowadzisz świetnego bloga! :)
    Oczywiście obserwuję ;3
    myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka z orłem!<3

    Pozdrawiam:*
    Obserwujemy?;)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.