piątek, 7 grudnia 2012

inspirations mix

Hej ♥
Post ze stylizacją będzie jakoś dopiero niestety przed świętami, a spowodowane jest to tym, że z mojego przeziębienia rozwinęło się zapalenie płuc i posiedzę sobie w domu jeszcze ponad tydzień jak i nie więcej. Także do szkoły pójdę raczej dopiero po świętach  ^^ Żeby nie było zaległości postanowiłam że dodam mix inspiracji, którego dawno nie było . A w następnej notce pokażę może nowości, które sprawiła mi moja mama ♥
Co do mix'u jest to taka przeplatanka inspiracji. Większość są to inspiracje związane z modą, ale niektóre z nich są to również hmmm.. inspiracje, które po prostu mają w sobie to coś, co mnie zainspirowało, coś co mi się w nich spodobało *.* 




































tumblr , weheartit.com inspirations

XOXO♥
                                                                     Livi♥

13 komentarzy:

  1. lubię inspiracje <3
    ładnie ;)
    myfashion-ola.blogspot.com - w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd bierzesz te zdjęcia? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane pod zdjęciami ^^ Te akurat są z tumblr'a i weheartit.com

      Usuń
  3. kiedy nowa notka? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek, najpóźniej we wtorek ;>

      Usuń
  4. Nominowałam twój blog u siebie !
    Zapraszam i cieplutko pozdrawiam ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje i też choruje,oby tylko nie przeszło mi na płuca tak jak u Ciebie.
    Życzę zdrowia <33

    Nylonka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi. ♥
    Zostałaś o tagowana w moim poście "Christmas tag" gdzie Cię serdecznie zapraszam. Zabawa polega na tym że odpowiadasz w swoim poście na moje pytania. Zapraszam brygit-brygit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog jest niesamowity masz wyczucie stylu jest on mroczny jak i zarazem kolorowy haha :D zapraszam do mnie dopiero zaczynam moze ci sie cos spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj szybko do zdrowia :) Skąd bierzesz inspiracje ? Pozdrawiam Zakręcona Gabi :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    zakrecona-gabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z różnych stronek typu: loveit.pl itp. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.