poniedziałek, 3 grudnia 2012

mix

Hej ♥
Ciągle jeszcze jestem trochę chora, dlatego nie mam zdjęć outfitu. Żeby nie było dużych zaległości na blogu postanowiłam, że kolejny raz zrobię mały mix zdjęć na blogu :) Oczywiście nie obeszło się bez problemów z wgrywaniem zdjęć na bloggera ;/ To robi się powoli męczące. Całe szczęście jak lekko zmniejszyłam rozdzielczość zdjęć, zaczęły wgrywać się normalnie ^^
















XOXO♥
                                         Livi♥

ZAPRASZAM NA KONKURS POST NIŻEJ! DO WYGRANIA WYBRANE BUTY!!!<KLIK KLIK>

13 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś ten sweterek który masz na gifie ? jest cudny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* On jest z Atmosphere, upolowałam go w sh ^^

      Usuń
  2. Mam identyczne kapcie. Te w panterkę. :)Fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś ładna dziołcha!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia!
    fajne masz buty♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gdzie kupiłaś ten sweter, co masz go założonego w gifie ?? Jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. miksy lubię! super buty i cudowny norweski sweter :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie ci w pomarańczowym :D stwórz z nim jakąś stylizacje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak wyzdrowieję to pomyślę nad stylizacją z tym kolorem :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.