piątek, 14 grudnia 2012

New from Jubileno




Hej ♥
Nie mam jeszcze żadnej nowej stylizacji. Dzisiaj idę dopiero na kontrolę i będzie wiadomo czy już będę mogła wychodzić itp. Ale stylizacja na pewno będzie już pod koniec przyszłego tygodnia.
Dzisiaj listonosz przyniósł mi biżu od firmy Jubileno.pl, jednocześnie ratując mnie, bo mam o czym napisać notkę ^^
W paczce był 2 rzeczy, które sama sobie wybrałam: srebrna kolia i tęczowa bransoletka ze sznureczków przeplatanych ze złotą bransoletą *.*
Co do sklepu, mają tam bardzo fajną biżuterię, w bardzo niskiej cenie! Paczka przyszła do mnie bardzo szybko, także polecam ten sklep z czystym sumieniem :)





Niedługo zobaczycie je w stylizacji ^^
Zapraszam na JUBILENO.PL

Na koniec przypominam, że jeszcze przez 2 dni możecie się zgłaszać do konkursu na blogu, gdzie możecie wygrać wybrane buty! 




XOXO♥
                                          Livi♥

13 komentarzy:

  1. jak robisz ten czerwony cień na zdj ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj są różne efekty do przerabiania zdjęć: http://pixlr.com/o-matic/ :)

      Usuń
  2. mam taką samą bransoletkę <3 jest śliczna :)
    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy!
    Bransoletka kolorowa jest świetna, i bardzo oryginalna ! <3
    Czekam tylko na stylizację :)


    welovrebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolie! A bransoletka jest świetna, sama zamierzam ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tym naszyjniku !

    OdpowiedzUsuń
  6. a moze bys zmienila wystroj bloga ? ;> na cos nowego. swietny naszyjnik ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad małą zmianą, ale na razie nie mam za bardzo pomysłu ;)

      Usuń
  7. Kupilas czy wspolpraca?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.