sobota, 29 grudnia 2012

new from sales

Hej ♥
W sklepach zaczynają się wyprzedaże, już teraz można trafić fajne rzeczy w bardzo okazyjnej cenie, ale muszę trzymać silną wolę i nic nie kupować, a dlaczego dowiecie się później ^^
Lecz jak pojechałam ostatnio po obudowę na telefon, chodząc po sklepach natknęłam się na torbę w Stradivariusie, którą chciałam kupić już wcześniej, i to jeszcze przecenioną prawie 50%,dlatego nie mogłam jej nie kupić ^^




torba-Stradivarius% 100zł | obudowa-TallyWeijl 19.90zł % |

A Wy zdążyliście już coś upolować na wyprzedażach? ;) 

Chciałam Wam powiedzieć, że od wczoraj możecie mnie znaleźć na INSTAGRAMIE, także zapraszam do obserwowania ^^

Ostatnio zrobiłam mały przegląd szafy, i dzisiaj postaram się wystawić część rzeczy na allegro, także bądźcie czujni ^^


XOXO ♥
                                                             Livi♥

43 komentarze:

  1. FAJNIE <3 a wystawisz converse na aukcje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ^^ ale będą torebki, kilka koszul, bluzek, swetrów itp ^^

      Usuń
  2. Obudowa super <3
    Szkoda,że tylko do Iphone'ów :/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna obudowa ! szkoda, że pasują tylko na iphony ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio trafiłam na wyprzedaże w House i Stradivarius :) Świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torba boska, szkoda, że itak za droga jak dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wow genialna torba i obudowa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba bardzo mi się podoba, ale też i obudowa świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna torebka !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super torba !!!
    co robisz że masz tyle wejść na blogu i robisz takie fajne posty

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna torba! szkoda, że nie ma stradivariusa u mnie w mieście..

    OdpowiedzUsuń
  11. o wlaśnie a widziałaś gdzie jeszcze obudowy na telefon.? na Iphone 4.? bo u mnie w Zakopanem nie ma tego sklepu ;/ i śliczna torba :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jestbta torba. Szkoda że u mnie nie ma tego sklepu. A obudowa bardzo do niej pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna torba, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torba ;)

    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Do której chodzisz klasy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodaj post o Twoim stroju na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwestra raczej spędzę przed telewizorem, więc nie będę miała jakiegoś szczególnie wyszukanego stroju ;p

      Usuń
  17. Miałam kupić to torbe tylko 190 zł to troche dużo ;// ale teraz wyprzedaż to może ją upoluje ;D Świeetna <3 a mam pytanie, wystawisz kiedyś tą bluze z ZARA ombre ?? jest cudowna <33. Pozdrawiam ;) ps;czekam na kolejny post ;D !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś, jak już mi się znudzi, lecz jak na razie nie planuję jej sprzedawać ^^

      Usuń
  18. Cześć:) torba baardzo mi się podoba, sama wczoraj zastanawiałam się, czy przypadkiem jej nie kupić :D wyszło jednak, że kupiłam większą, o wiele większą w zarze. nieważne. obudowa na telefon jest świetna, gdybym miała iphona 4, też bym taką wybrała, jednak ja do mojej trójki nie mogę specjalnie znaleźć fajny obudow. czekam na allegro, jestem ciekawa, co wystawiasz. może coś kupię, haha. powodzenia w dalszym blogowaniu :3\
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro już wystawiłam rzeczy wczoraj ^^

      Usuń
  19. Ne dziwię się, że kupiłaś tą torbę, bo jest świetna! Chociaż troszkę nie w moim stylu ;) Wogóle prowadzisz bardzo fajny blog. Zaobserwuję cię jako Zadumana_13 ;) Mam nadzieję na to samo, lub jakiś mały komentarzyk na: www.mojapasja-pisanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja czekam na obniżki cen po nowym roku.
    Świetna torebka, bardzo mi się podoba;*

    Udanego sylwestra;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna torebka i obudowa! Uwielbiam Twojego bloga Livi ^__^ Ja też ostatnio pojechałam do Centrum Handlowego na wyprzedaże : D Kupiłam sobie okazyjnie śliczną sukienkę w H&M !

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybrałam Cię do nominacji do Liebster Blog Award ;) Więcej informacji u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba śliczna :) Obudowa raczej mi się nie podoba.. To wszystko kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Rozdania

      Usuń
    2. Tego ze sklepem Renee? Już były podawane: http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/2012/12/przesykiwyniki.html

      Usuń
    3. nie chodzi o to rozdanie http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/2011/12/swiateczne-rozdanie.html

      Usuń
    4. To rozdanie jest z zeszłego roku, nieaktualne już.

      Usuń
  25. http://ja-i-blog.blogspot.com/

    zobaczcie plisss

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo opuszczasz sie w blogowaniu. Rozumiemy ze bylas chora no ale juz teraz to przesada. Bardzo fajne zakupy. Sliczna torba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.