wtorek, 11 grudnia 2012

New in & DIY

Hej ♥
Dzisiaj pokażę Wam nowości, które ostatnio trafiły do mojej szafy i małe DIY, które wczoraj zrobiłam z bluzką ;> Co do nowości są to 2 kurtki i rurki w kolorze wina ^^
Jakiś czas temu spodobały mi się spodnie w kolorze wina z Pull&Bear'a. Niestety te spodnie miały taką dziwną rozmiarówkę, że M były nieco za małe, a L za duże ;/ Niedawno znalazłam podobne spodnie, w takim kolorze w sh za jakieś 7 zł ^^ Takim sposobem zaoszczędziłam ok.70 zł, bo spodnie z Pull&bear kosztowały 69 albo 79 zł :)

Kolejną rzeczą jest parka z H&M, którą kupiła mi mama ;> Jak dla mnie jest świetna na zimę, podszewka jest z misia, dzięki czemu będzie idealna na mrozy ^^ Spodobało mi się w niej to, że ma regulowane wcięcie i suwaki, dzięki którym kurtka jest o wiele ciekawsza . W rzeczywistości wygląda lepiej, ciekawiej układa się na osobie niż na manekinie, ale zobaczycie ją niedługo w stylizacji ;)



Ostatnią rzeczą jest kolejny płaszczyk. Strasznie spodobało mi się w nim niebanalne zapięcie na haczyki *.* Niestety płaszczyk jest trochę cienki, więc nie jest na mrozy, ale na cieplejszą zimę i jesień będzie idealny :)



Na koniec chciałam Wam pokazać wczorajsze DIY. Do bluzki z Pull&bear dodałam na ramionach złote ćwieki. Moim zdaniem ciekawie się to prezentuje ;) Dzięki ćwiekom bluzka jest ciekawsza. Zobaczcie sami :




PRZYPOMINAM ŻE JESZCZE PRZEZ 5 DNI MOŻECIE ZGŁASZAĆ SIĘ DO KONKURSU  NA BLOGU, GDZIE MOŻECIE WYGRAĆ WYBRANE BUTY ! KONKURS <KLIK KLIK>


LAJKNIJ LIVI NA FACEBOOK'U <KLIK KLIK>


Jeszcze koniecznie sprawdźcie konkurs jaki organizuje Oasap, do wygrania świetne ubrania ! ( banner przekierowujący na stronę sklepu w pasku bocznym )

I na koniec zapraszam na swoje Allegro, gdzie ostatnio wystawiłam trochę rzeczy, m.in. biżuterię :

XOXO♥
                                                  Livi♥

14 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek,jak bardziej podoba mi się jego kolor i wg. świetny blog <3

    Zapraszam do siebie,mam nadzieje że Ci się u mnie spodoba i będziesz wpadać częściej.
    Nylonka.blogspot.com
    Cześć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweter super, widziałam podobny w Bershce, ale był bardzo drogi :(

    zapraszam do mnie, jest nowy post :)
    http://candybaker.blogspot.com/2012/12/29-pachnace-saszetki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne spodnie, w którym sh je kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny sweter <3
    pozostałe nowości też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten szary płaszczyk ♥ Spodnie też fajne, tylko szkoda, że nigdy w sh nie znalazłam rurek :( A tak wogóle to na tej stronie "osap" to droga jest przesyłka ? Wysyłają to z polski czy gdzieś z zagranicy ? Nie moge sie po angielsku rozczytać bo miałam od 1 kl niemiecki xD Ach to polskie szkolnictwo :D P.S. szybkiego powrotu do zdrowia życze ;D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oasap, to zagraniczny sklep. Wysyłka jest darmowa :)

      Usuń
  6. Zakochałam się we parce <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. agrr kocham ćwieki! :)

      zapraszam dO MNIE!
      Może obserwujemy ? :)


      http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

      Usuń
  7. Chciałam poinformować o przeniesieniu bloga www.lifeofthesun.blogspot.com na http://manifreda.blogspot.com/ Zapraszam :)

    Świetne DIY :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie za takie zakupy kocham sh! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.