sobota, 22 grudnia 2012

New things


Hej ♥
Jak Wasze przygotowania do świąt? Ja siedzę teraz i oglądam sobie Gossip Girl ♥
Na początku wszystkim czytelnikom bloga chcę życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT, ponieważ nie wiem, czy dam radę dodać posta w któryś dzień świąt ^^
Od piątku wreszcie mogę już wychodzić ^^Koniec mojej choroby ;) Niestety nie mogę jeszcze ryzykować i robić zdjęcia stylizacji na dworze, na mrozie. Więc set będzie już w święta, ale przez parę postów z outfitami zdjęcia będą w domu .
W tym poście pokażę Wam rzeczy, które ostatnio kupiłam na zakupach z Anią ^^






sweter-Pull&Bear /120zł | czapka-H&M/ 20zł| róż-natura/11zł | oraz to coś do koka, co nie wiem jak się nazywa^^ -H&M/10zł |

Na koniec zapraszam Was na moje allegro, do licytacji tej bluzy ^^
http://allegro.pl/kurtka-bluza-zlota-sylwester-new-yorker-bloggerska-i2893165362.html

XOXO♥
                                                                      Livi♥

40 komentarzy:

  1. Wypełniacz do koka ; )) A dodasz zdj w tej czapce prosze ?? ; ** Będę wdzięczna ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie to słowo mi wypadło -wypełniacz ^^ Postaram się dodać jutro albo za kilka dni na fanpage'a livi, a później wstawię do jakiegoś mixa zdjęć :)

      Usuń
    2. Ja to nazywam - Donat. <3

      Usuń
  2. fajne rzeczy
    super sweter !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. donut do koka xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka jest świetna ^^

    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć, czytam twojego bloga od samych początków, należał do moich ulubionych. ostatnio nie dodajesz prawie wcale, a posty są średnio ciekawe.. ja rozumiem, żę masz też swoje życie, masz szkołę... ale wiesz, byłaś chora, mogłaś pomyśleć nad czymś, miałaś w sumie bardzo dużo czasu. to samo się tyczy makijażu. ile masz lat, 14, tak? wiem, że nie powinnam się wtrącać, ale używanie tylu rzeczy do make upu w tym wieku, to trochę dużo. róż, puder, tusz, kredka... nie chcę cię hejtować czy coś, ale po prostu chciałam powiedzieć co o tym wszystkim ostatnio myślę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy ma prawo do własnego zdania. Jak miałam zapalenie płuc i leżałam z gorączką, to uwierz mi, ale na prawdę nie miałam o czym pisać. Nie chciałam dodawać bezsensownych postów, w których opisuje co robiłam danego dnia, byle by coś było. Co do makijażu, to nie używam kredki, jedynie eyelinera, ale to sporadycznie, od czasu do czasu w weekendy, na co dzień nie robię mocnego makijażu :)

      Usuń
  6. uwielbiam jak masz koczka; )

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zakupy ;))
    bluza jest fantastyczna :)

    Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. zakupy jak widzę udane :)) Życzę Wesołych Świąt ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. też mam ten wypełniacz do koka :) jest bardzo fajny :P

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym zapytać, gdzie kupiłaś ten obrazek z Marilyn Monroe? :) Wiem, że akurat w tym poście wcale go nie widać, ale chciałabym sobie kupić, a pamiętam, że Ty masz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go kupiłam kilka lat temu na straganie nad morzem :)

      Usuń
  11. fajny blog zapraszamy na naszego http://moje-zycie--moja-sprawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych świąt, spełnienia wszystkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  13. będzie post z ubiorem z Wigilii? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zakupki<3<3 WESOŁYCH ŚWIĄT <3
    muszę sobie kupić taki wypełniacz do koka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. PS gdzie oprócz w H&M można kupić ten wypełniacz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Claire's są jeszcze ;)

      Usuń
    2. Aha a może gdzieś jeszcze bo nie mam dostępu do tych sklepów ;(

      Usuń
    3. Nie, niestety nie wiem, gdzie jeszcze można takie dostać ;c

      Usuń
    4. Szkoda;(poszukam może gdzieś w sieci

      Usuń
    5. Na razie znalazłam coś takiego http://katia-blog-katia.blogspot.com/2011/08/jak-zrobic-wypeniacz-do-koka.html

      Usuń
  16. świetny blog :D

    obserwujemy ?
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. te wypełniacze do koków są świetne;) J. zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiedz mi, czy ten wypełniacz do koka jest dobry,bo się waham z jego kupnem.
    Zakupy-wiadać,że bardzo udane♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest dobry ;) Nadaje ładny kształt koku ^^

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.