wtorek, 18 grudnia 2012

Przesyłki+wyniki



Hej ♥
Dzisiaj pokażę Wam kolejną przesyłkę, którą dostałam od sklepu Stylepit.pl ,chwilę po tym, jak napisałam  poprzedni post. W przesyłce była bluzka z nadrukiem czaszki woła (?) i kolczyki krzyże, z czego jeden z nich to nausznica *.*
 Stylepit to sklep z nowymi, markowymi ubraniami. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które w swoim mieście nie mają sklepów jak Vero Moda, Vila.  Paczka doszła bardzo szybko, ubrania są bardzo dobre jakościowo. Polecam ten sklep w 100% ;) 




bluzka-only/ STYLEPIT.PL| kolczyki- pieces /STYLEPIT.PL

Kolejną przesyłką, którą dzisiaj dostałam był shinybox. Już od jakiegoś czasu miałam uzbieraną odpowiednią ilość shinystars, by zamówić pudełko, ale wahałam się. Skusiłam się na grudniowy, ponieważ są w nim aż 3 pełnowymiarowe kosmetyki i dodatkowo był prezent- naszyjnik ^^ Pudełko przypasowało mi  w 100% :)



w pudełku było:
4 próbki minerale ( róż,korektor i dwa podkłady) | pełnowymiarowy szampon | pełnowymiarowa baza rozświetlająca XXL | pełnowymiarowy tusz do rzęs| dwie próbki kremu | sznurkowy naszyjnik|

Każdego, kto nie ma jeszcze konta, a chciałby dostawać takie pudełka, zapraszam do rejestracji:
http://shinybox.pl/?ref=a3612ab

A na koniec wyniki konkursu:

Gratulacje ! 


XOXO♥
                                                             Livi♥

9 komentarzy:

  1. Świetna bluzka - Love♥ Love♥ Love♥

    OdpowiedzUsuń
  2. kto plotkare? nie wiem taka lamuska nie znasz jej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak ci wysyłają te pudełka to płacisz za przesyłke i za ich zawartość ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za przesyłkę się nie płaci. Ja pudełko 'kupiłam' za shinystars, więc nie musiałam za nic płacić. Jeśli ktoś nie ma uzbieranych shinystars, to może takie pudełko kupić za 49 zł ;)

      Usuń
  4. Świetna koszulka, zresztą kolczyki też świetne. ^^

    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne rzeczy ;) super blog :P
    ___________________________________________
    http://glupawkaforevertogether.blogspot.com/ zapraszam do komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie dotyczące właśnie tego shiny box? Mogłabym prosić o kontakt na e-mail: karolaa_3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, mój mail jest podany w pasku bocznym w zakładce 'KONTAKT'. Napisz, czego chcesz się dokładnie dowiedzieć i postaram się pomóc ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.