czwartek, 27 grudnia 2012

Przygotowania do Wigilii

Hej ♥
Tak jak pisałam, mam dla Was post z przygotowań do Wigilii- a dokładniej makijażu i włosów.
Nie jest to nic wielkiego, preferuję naturalny, lekki makijaż, to samo jeśli chodzi o włosy- wolę lekkie fale niż wyszukane upięcia robione u fryzjera ;)

Makijaż :

Czasami padają pytania o mój codzienny makijaż itp. Na co dzień maluję się tymi kosmetykami co są na zdjęciach wyżej, jedynie do szkoły nie używam eyelinera i bazy ;) 



Oraz włosy-lekkie loczki/fale:




LIVI NA FACEBOOKU | ALLEGRO|

XOXO♥
                                                               Livi♥

30 komentarzy:

  1. więcej takich postów ! :D
    jejku , jakie ty masz śliczne oczy *.*
    co robisz, że masz takie duże źrenice ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. decyduja o tym takie czynniki jak np. swiatlo ktore do nich wpada

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia - jesteś bardzo ładna :)
    myfashion-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny post! ;)
    ja rowniez preferuje lekki, swiezy makijaz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wszystko pokazałaś : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie *.*
    http://monikakita1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też używam tego kremu z under20 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Livi ile masz lat???
    Super Post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. suuper ;D też mam ten krem z under20, jakiej firmy jest ta baza ? i gdzie kupiłaś ? MASZ ŚLICZNE OCZY I WŁOOOOOSY *.* .. zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Baza jest z Delii , była w shinyboxie ^^

      Usuń
  10. Jakie są nazwy tych kosmetyków co pokazałaś na zdjęciach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baza rozświetlająca z Delii, krem z pudrem under20, korektor Manhattan, puder Manhattan, róż essence, perłowy cień L'oreal , tusz z Delii, eyeliner Goldenrose, błyszczyk Manhattan ;)

      Usuń
    2. I mam jeszcze jedno pytanie: bo ty zamawiasz Shinybox i czy to jest całkowicie za darmo ?

      Usuń
    3. Z shinyboxem jest tak, że ja miałam uzbieraną odpowiednią liczbę shinystar i wymieniłam je na pudełko i wszystko miałam za darmo (pudełko i wysyłkę) Ale jak nie masz shinystar a chcesz mieć pudełko, to kosztuje 49 zł i wysyłka jest darmowa ;) Całkowicie za darmo jest wtedy jak wymieniasz je za shinystars ^^

      Usuń
    4. Dziekuje bardzo pomoglas;*

      Usuń
  11. Jak zbierasz te shinystars ? Co do postu swietny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zarejestrowaniu się na stronie otrzymujesz swój specjalny link, który możesz rozsyłać znajomym itp. Jeśli ktoś zarejestruje się na ich stronie z Twojego linku otrzymujesz 5 shinystars :)

      Usuń
    2. ile potrzebujesz ich aby miec darmowa paczke?

      Usuń
    3. Ile czasu zbieralas ^^

      Usuń
    4. hmmmm.. nie pamiętam dokładnie, ale uzbierałam je w miarę szybko ;)

      Usuń
  12. Świetny post . Pięknie wyglądasz ;)
    Zapraszam do siebie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkasz w Warszawie ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.