wtorek, 25 grudnia 2012

Wigilia-outfit


Hej♥
Nareszcie mam dla Was outfit ;)
Jest to wigilijna stylizacja, w której postawiłam na proste zestawienie skórzanej spódnicy i koszuli z ćwiekami ;) Do tego jeszcze kilka bransoletek.






 spódnica-Pull&Bear | koszula- Vero Moda| bransoletki- primark/claire's/shinybox|

Z moją wykropkowaną siostrą po ospie ^^


Mam pytanie, czy interesowałby Was post typu 'getting ready'/jak szykowałam się na Wigilię? Bo robiłam wczoraj podczas szykowania się (malowania i robienia włosów) zdjęcia i zastanawiam się nad postem tego typu ;)

XOXO♥
                                                                                 Livi♥

50 komentarzy:

  1. chcemy taki post !!
    jakie hery długie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepłych i magicznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie chciałabym zobaczyć taki pościk z przygotowań. Słodka twoja sistrzyczka i ty sama fajne prezenty. Wesołych Świąt. :*
    Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na to abyś była naszym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym postem :D
    Śliczna koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaj taki post ;)
    Siostra podobna do Ciebie ;)
    Wesołych Świąt! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaj ten post :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za telefon ? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Livi, od razu jak dostałaś iPhona, to dostałaś razem z kartą pamięci? Bo jak ja dostałam, to nie miałam,i musze sobie kupić. ._.

      Usuń
    2. Iphon ma wbudowaną pamięć, nie dokupuje się do niego kart pamięci ;)

      Usuń
    3. właśnie u mnie jest jej trochę za mało i chyba w nią zainwestuję.

      Usuń
  10. Świetna stylizacja. Okropnie mi się podoba ta spudniczka :-). Jest genialna. Taki post byłby nie źły :-). Czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko wygladalas :)
    bardzo fajny bylby taki post :))
    i niesamowite prezenty dostalas! :))

    udanego sylwestra życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale superowo!!:D
    Zapraszam na mojego bloga zaobserwuj , skomentuj oddzwięcze się ♥♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że chcemy taki post! Dostałaś świetne prezenty. Mam taką samą lustrzankę jak ty ;)
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na zdjęcia z przygotowań! ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Very good article. I will be facing many of these issues as well.
    .
    Take a look at my webpage :: weight loss centers

    OdpowiedzUsuń
  16. możesz cos napisać na temat aparatu?
    planuje kupic identyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sama go do końca rozpracuję, to pomyślę nad postem o aparacie ^^

      Usuń
    2. mam identyczny i mogę go w 100% polecić! bardzo dobry aparat, dla początkujących idealny :)

      Usuń
  17. co to za telefon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iphone 4, czytaj wyżej -.-''

      Usuń
  18. Dodaj taki post!!! One są super, tak jak filmiki Room Tour :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te wszystkie rzeczy z ostatniego zdjęcia dostałaś na święta? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustrzanka to głównie prezent za dobre wyniki w szkole, częściowo jako gwiazdkowy prezent, pozostałe to świateczne prezenty :)

      Usuń
  20. koszula i spódnica są cudowne !!<3
    piękna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  21. zrób taki post ! :D
    Poza tym, fajnie by było , gdybyś zrobiła FAQ np w filmiku czy coś. można byłoby więcej się o Tobie dowiedzieć.C:

    OdpowiedzUsuń
  22. zrób taki post ! :D koszula piękna ile za nią dałas ?:) mogłabyś też zrobić jakies filmiki np o tym jak masz w pokoju ;D czy post o swoich kosmetykach :) jakich na co dzień używasz domalowania się :D POzdrawaim :) WESOŁYCH <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jestm za filmikiem bylo by super :) jak bys dodala filmik taki o sobie co robilas w swieta i w ogole mozna by bylo sie wiecej o Tobie dowiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne prezenty :d i ładny zestawik !:d pozdr

    OdpowiedzUsuń
  25. Eee mam takie samo pudełeczko :P A tak wg. to skąd dowiadujesz się o sklepach internetowych ? ktoś ci je poleca czy sama ich szukasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama natrafiam na różne czytając inne blogi itp ;)

      Usuń
  26. Zajebisty aparat(:

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny aparat ; )) Też miałam dostać ale nie za dobrze idzie mi w szkole ;< ehh. Przeglądałam posty z 2011 r. ; )) heeh, i nie dużo się zmieniłaś, jesteś jeszcze łdniejsza, a i takie pytanko ile miałaś par conversów ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Miałam 3 pary, ale przy moim częstym chodzeniu w nich została mi 1 :)

      Usuń
    2. A jaki kolor ?? i za ile tak ok. je kupiłaś ?? ; ))

      Usuń
    3. granatowe, fioletowe i zielone ^^ Ojjj, nie pamiętam już. Ale zielone tanio bo z sh :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.