czwartek, 17 stycznia 2013

Pakowanie

Hej ♥
Bardzo, bardzo Was przepraszam za zaległości ;( Jest to spowodowane głównie brakiem aparatu (za chwilę wytłumaczę), ale obiecuję, że nadrobię w ferie!
Niedawno wspominałam w poście, że wstrzymuję się z zakupami, ale nie mówiłam dlaczego. Teraz wszystko jest już pewne, więc mogę powiedzieć, a mianowicie wyjeżdżam na ferie do Holandii ♥ A raczej lecę i aparat dałam wcześniej tacie, żeby nie musieć targać go na lotnisku. Dlatego posty są tak rzadko, ale na pewno to nadrobię!
W dzisiejszym poście pokażę Wam, co zabieram ze sobą na 2 tygodnie do Holandii ^^ 
Oczywiście rzeczy pokazane są ogółem, bez piżamy itp ^^ 


I przykładowe seciki ^^







Ruszamy za tydzień!

A Wy już rozpoczęłyście ferie? Macie jakieś plany?

XOXO ♥
                                               Livi♥

28 komentarzy:

  1. Super poscik . :) Włosy . *.* ile je zapuszczasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam.

      Usuń
    2. Dziękuję ;) Dokładnie nie wiem ile, ale jakieś 2 lata już będą ^^

      Usuń
    3. Nmzc . ; * powodzenia w prowadzeniu bloga . ;**

      Usuń
  2. pakujesz się, choć wyjazd za tydzień ... ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy naszykowałam rzeczy, które biorę, żeby zrobić zdjęcia do posta, bo wiedziałam, że nie będę miała aparatu ;)

      Usuń
  3. świetne leginsy! miłego wyjazdu! :)

    http://wika-wikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd masz te czarne spodnie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny jest ten czerwony sweter :D
    + miłego wyjazdu za tydzień ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w takim razie miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli dajesz nam do zrozumienia ze przez ten tydzien dopoki nie wyjedziesz nie bedzie zadnego postu :c

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne legginsy *.*
    Udanego wyjazdu :)
    A u mnie ferie dopiero w lutym :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie zaczęłam ferii :< Będę miała dopiero od 11 lutego :C

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wyjazdu. Ja niestety te ferie spędzę w domu ;/

    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Co z wynikami konkursu??:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twojego bloga<3
    http://monikakita1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. do miłego czekam na kolejne posty i zapraszam do mnie : http://ourpingworld.blogspot.com/
    fajne ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka, sweterek i naszyjnik są wspaniałe <3 też takie z chęcią bym przygarnęła - na torebkę polowałam w stradivariusie ale niestety ktoś mi ostatnią wykupił ;/

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne masz te legginsy ;D Wpadaj do mnie: http://sheonly.blogspot.com/ pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny blog :)
    Świetne zestawy.
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje . Życzę udanych ferii. Zostałaś otagowana : http://klaudussia-hehe.blogspot.com/2013/01/tag-setny-post.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweterek *.*
    Heh. co chwila kupujesz sobie nowe ubrania.. Te co mialaś w starych postach.. to można powiedziec że wcale nie zakładasz. Musisz miec mega szafę !

    OdpowiedzUsuń
  19. No właśnie zgadzam się z komentarzem powyżej:) Mam pytanie, fajnie jakbyś odpowiedziała:) Około ilu masz par bluzek i spodni?:)
    PS.Uwielbiam twój blog;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli ktoś chce zarejestrować się na shinybox zapraszam przez tego linka http://shinybox.pl/?ref=ba33492 :) Bardzo proszę bo brakuje mi 10 punktów do 100:) Przepraszam Livi że proszę o to na twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.