wtorek, 22 stycznia 2013

shopping list

Hej ♥
Dzisiaj przybywam do Was z listą rzeczy, których będę poszukiwała w ferie na zakupach w Holandii *.*

Po pierwsze- szorty!
Chciałabym znaleźć jakieś fajne, oryginalne szorty. Myślę, że akurat trafię na początki wiosennych kolekcji w sklepach, więc uda mi się trafić jakieś spełniające moje oczekiwania ^^





Po drugie- obudowy na telefon!




Kolejnymi rzeczami są bluzy ;3 Potrzebuję jakiejś prostej, pasującej do wszystkiego i ewentualnie z jakimś ciekawym wzorem ;)




Jeśli trafię na przeceny zimowej kolekcji, to planuję kupić jakiś prosty sweterek ;)



Kolejnym celem są fajne t-shirty ;3

Mam zamiar kupić też kolejne Vansy albo nowe Conversy, bo moje poprzednie są już w opłakanym stanie ^^



Fajną kurtkę jeansową ;3



Moim kolejnym must have jest plecak!





Mam nadzieję, że uda mi się kupić większość rzeczy z mojej listy ^^
Oczywiście w głowie mam jeszcze setki innych rzeczy, które chcę kupić, ale te rzeczy są na pierwszym miejscu  ;3

XOXO♥
                                                             Livi♥

26 komentarzy:

  1. oj chciałabym te wszystkie rzeczy dostać < 333


    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterki śliczne ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miłych zakupów:)
    Fajny ciekawy post! Bardzo mi się podoba:D
    Masz świetnego bloga:**
    Czy możesz też zajrzeć na mojego?
    trendy-colours.blogspot.com
    Obserwujemy? Odpisz na moim blogu:** Możesz przy okazji skomentować? BD wdzięczna:) xd

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne ciuchy !

    Zapraszam na mojego nowego bloga modowego !

    czarno-to-widze.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna lista i mam nadzieję, że znajdziesz to co masz na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa lista :) mam nadzieję, że po powrocie pokażesz nam co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna lista . I naprawdę długa . http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lista długa, widzę, że będziesz musiała zabrać ze sobą na ferie dużo pieniędzy : D Ale twoje "poszukiwany rzeczy" są cudne! Ja chciałabym mieć każdą z nich. : 3

    OdpowiedzUsuń
  9. lista*.* mam podobną xd długa długa nigdy się nieskończy :P
    http://monikakita1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna lista ;) Tez bym chciała z niej parę rzeczy !

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bożee laska gdzie ty to wszystko mieścisz o.O ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey . ; d
    Chcialam sie zapytac so jakiego miasta lecisz do Holandii . ?
    Ja tez lece i chcialam sie dowiedziec . ; *
    xxx
    J . <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę wyjazdu. ;) Miłchych zakupów oczywiście. ;D

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O kolejna gwiazdeczka....
    Zlitujcue się ludzie… chwali się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się...

      Usuń
    2. Nie podoba sie wypad >>>> (alt= F4) pisze o swoim życiu a nie przechwala się ! ten blog jest pamietnikowo-modowy !

      Usuń
  15. Życzę ci udanych zakupów. Zapraszam do mnie. Kontynuacja pisanie bloga. http://my-colourful-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłaś vansy lub conversy w holandi a tak dokładniej to w jakim sklepie i za ile ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda a gdzie kupiłaś te panterkowe ?

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.