niedziela, 13 stycznia 2013

zimowo

Hej ♥
Korzystając z okazji, że wychodziłam dzisiaj z dziewczynami do kina postanowiłam zrobić zdjęcia dzisiejszego stroju ;) Niestety chwilowo nie mam lustrzanki, więc zdjęcia musiałam zrobić starym aparatem.
Co do stroju jest to prosty, zimowy outfit - wygodny i ciepły ;) Czapka w norweskie wzory, sweterek i parka khaki- jak dla mnie w sam raz na dzisiejszą pogodę ;)







rurki,torba- Atmosphere | sweter- Zara | naszyjnik-Opia | kurtka-nn | czapka- sh | eskimoski- Ugg Australia /sh |


XOXO♥
                                                                Livi♥

27 komentarzy:

  1. czapka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit ;)
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a bunch for sharing this with all people you really understand what
    you're speaking about! Bookmarked. Kindly also consult with my website =). We can have a hyperlink exchange agreement between us

    Stop by my page; fotograf ślubne Bydgoszcz
    Feel free to surf my page - zdjęcia weselne Bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń
  4. super! :D sama chętnie założyłabym taki strój :) na jakim filmie byłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam na BB :D szczerze to myślałam, że będzie super, a prawie wgl. mi sie nie spodobał:( Gra na czas i wgl, a jak Tobie sie spodobał?:P

      Usuń
    2. Mnie się podobał ;) Jedynie zakończenie trochę dziwne jak dla mnie ^^

      Usuń
  5. świetna styll
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam sweter, tylko że on jest z New Yorker'a...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też widziałam takie w NY, ja swój kupiłam w wakacje w Zarze ^^ Ten jest trochę cieńszy niż ten z NY ;)

      Usuń
  7. Fajna czapka :3
    sweetdreamsaremylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja . Najbardziej podoba mi się czapka oraz torebka. ♥ A bardzo bym chciała notkę z zawartością twojej torebki. Co ty na to ? Byłby bardzo fajny. Na twój blog trafiłam niedawno ale zdążyłam przeczytać już wszystkie notki . Jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był już taki post ^^
      http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/2012/06/co-jest-w-mojej-torbie.html

      Usuń
  9. Zapraszaam http://coocowhat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nosicie w szkole mundurki? :d

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie za dlygo czekamy na nowy post :/

    OdpowiedzUsuń
  13. nice look :) :)
    www.okomody.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny strój! ;)
    Zapraszam do mnie: www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.