piątek, 1 lutego 2013

Azteckie wzory

Hej ♥
Dzisiaj się zorientowałam, że znowu przegapiłam rocznicę założenia bloga ;< 28 stycznia stuknęły 2 lata jak napisałam tutaj pierwszy post ^^ Zastanawiam się nad zrobieniem takiej notki jak w zeszłym roku z tej okazji - 'podsumowanie stylizacji z całego roku' - chcecie taki post?
A dzisiaj kolejna stylizacja. Zdjęcia robione w domu, bo od 2 dni pada ;(
W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra bluza w azteckie wzory i duży naszyjnik ;)










naszyjnik-Primark | bluza-Pull&Bear | spodnie- Vero Moda | torba-Stradivarius | kozaki- Vagabond |


XOXO♥
                                                                      Livi♥

35 komentarzy:

  1. usun tego bloga boo kurwa zamulasz z takim naszyjnikiem starsza nie pozzwowlilaby ci isc do szkoly twoj tata paracuje w nielegaalnej fabryce winogron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci się nie podoba mój blog, to nikt nie każe Ci go czytać ;) Skąd wiesz co moja mama pozwoliłaby mi założyć do szkoły, a czego nie? Nielegalna fabryka winogron? Hahahahahahahaha - tak to skomentuje :)

      Usuń
    2. z tego co wiem to twoj tata jest albo rzeznikiem albo pracuje w fabryce winogron przestan sie lansowac pozdrawiam anonim

      Usuń
    3. człowieku wez idz polować na małpy i sie ogarnij bo widocznie zazdrościsz pojebie

      Usuń
    4. a co do bloga to jest swietny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. To źle wiesz :) Na drugi raz radzę dowiedzieć się czy to prawda, zanim napiszesz kolejny tego typu durny komentarz, pozdrawiam ;)

      Usuń
    6. każdemu się podoba ten blog ! mi też :) U mnie też się zdarzyły takie komentarze i wiem coś o tym. najlepiej nie zwracać na nie uwagi. :) po za tym CUDOWNE ubrania.

      Usuń
    7. OMG,jak ty jej musisz zazdrościć,ta zawiść aż ci uszami wychodzi!Sama na pewno jesteś beznadziejna,brzydka i nikt cię nie lubi,jesteś żałosna i dlatego tak hejtujesz Livi.Ogarnij się,znajdź sobie jakieś zajęcie,chyba że jesteś tak beznadziejna,że do niczego oprócz opluwania innych się nie nadajesz.Livi nawet do pięt nie dorastasz.Żenada.

      Usuń
  2. Cudowne połączenie :) Masz świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co jak co, ale włosy masz cudowne!
    i takie lśniące <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiego używasz tuszu? pytam bo twoje rzęsy są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Używam tuszu firmy Pupa - 'Pupalash mascara energizer' :)

      Usuń
  5. Byłaś kiedyś w Berlinie na zakupach bo ja się wybieram i nie wiem do którego centrum handlowego jechać , które polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam nigdy w Berlinie na zakupach, więc niestety nie pomogę :)

      Usuń
  6. super stylizacja , teraz to chyba u wszystkich pada... niestety ;9

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrób taki post! Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz wieksze tu gowno sie robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gowno to tymasz w glowie!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  9. Często jeździsz do Holandii, masz tam rodzinę ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy moglabys podac link do bloga twojej kolezanki ani w. (Chyba ma bloga) ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam,ale po co Ci link do mojego bloga ? :)

      Usuń
  11. ale cie kazdy hetjuje,nie lubia cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciebie najbardziej tu nie lubia

      Usuń
  12. Świetnie dobrany zestaw. Piękna torebka. ♥
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja :) Tak zrób taki post. Już czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ;)
    + nominowałam cię do Liebster Aword ;)
    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/ - obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny wzór:). Pozdrowionka;).

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy następny post ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja. Czekam na następnego posta! ;)

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja. Świetna bluza

    zapraszam do mnie lamorell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.