sobota, 23 lutego 2013

jeans shirt


♥♥♥♥
Dzisiaj kolejna stylizacja z koszulą :)
Spodobała mi się ona od razu jak ją zobaczyłam. Ze wszystkich zakupów, jakie zrobiłam przez ferie, z tej koszuli jestem najbardziej zadowolona :3  Podoba mi się w niej połączenie jeansu z transparentnymi rękawami a'la mgiełka. Dzięki niemu do stylizacji nie potrzeba zbędnych dodatków ^^







koszula,spodnie- Primark | torba-Stradivarius | czapka,kurtka- H&M |



XOXO♥
                                                              Livi♥

22 komentarze:

  1. Muszę ci powiedzieć, że wyładniałaś jakoś ostatnio :D Jesteś naprawdę bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula, jednak jak dla mnie mogłaby być o rozmiar mniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta koszula :)
    pozdrawiamy i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna całość, torba robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna koszula, jakbym mogła to bym Ci ją ukradła, bo bardzo mi się podoba.
    Jest oryginalna, nigdzie takiej nie widziałam.
    Koszula dżinsowa to podstawa, ale z tymi dodatkami.. Rozpływam się. (;
    Super wyglądasz, jak zawsze z resztą.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka śliczna <3

    a kto Ci robił takie ładne fotki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula jest boska . <3
    PS . Zostałas otagowana tuu http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/
    Odpowiesz ??????

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominuję cię do Liebster Adwards :)
    Więcej na http://bez-tajemnic-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wyladnialas *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula dżinsowa to niby nic oryginalnego, ale w połączeniu z tymi czarnymi rękawami wygląda HIPSTERSKO :d Poza tym masz pewność, że nikt nie będzie miał takiej samej. Świetne wyczucie stylu. Zresztą jak zwykle :>

    loveyoursweetdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula świetna sama w sobie. Do tego ta torebka. Świetne połączenie. ;3

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ZOSTAŁAŚ otagowana.! xD http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna koszula! Piekna jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Liebster Award ;D Nominowałam cię xD sheonly.blospot.com - tam info xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.