poniedziałek, 11 lutego 2013

Pasiasty sweter

Hej♥
Dzisiejsza stylizacja to prosty set. Przeważają w nim stonowane barwy. Dzianinowy, pasiasty sweter połączony z burgundowymi rurkami i złotym naszyjnikiem moim zdaniem dały fajny efekt. Burgundowe rurki to mój piątkowy zakup. Przed wyjazdem wstąpiłam do centrum i upolowałam je w Vero Modzie na przecenie za 5€ :) 












czapka,parka- H&M | torba-Collcat | sweter,naszyjnik-Primark | spodnie- Vero Moda | eskimoski- Ugg | komin- Yups |


XOXO♥
                                                             Livi♥

33 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Ja juz od fluzszego czasy poluje na takie spodnie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w C&A znajdziesz.bynajmniej ja znalazłam.

      Usuń
    2. Niestety w moim miescie nema tego sklepu :( a new yorkerze i h&m tez byly ale po 150 zl. :(

      Usuń
  2. nie rozumiem po co ten krzyz ? bo teraz taka moda taka chrzesciajka ok : 3 ale krzyza sie nie powinno nosic jakis wielki itp : 3 nie sznajesz Boga i religii chrześcijańskiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie to jest anty : krzyz i czaszki nie rozumiem to ma byc modne?

      Usuń
  3. gdzie kupiłaś kurteczkę ? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile dałaś za torbę :* ?

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna stylizacja . Czapka ♥ .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne spodnie... Zapraszam blog-by-patsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są cudowne, a torebka- zakochałam się ;)

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę rurek. Śliczny kolor i do tego tanie jak na ten rodzaj ubrań. Omomomomom *_* Śliczny sweterek : ) Pozdrawiam.;

    OdpowiedzUsuń
  9. całokształt cudowny! uwielbiam Twoje stylizacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje stylizacje są boskie. Świetny sweterek. Pozdrawiam i zapraszam : http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz super bloga, bardzo mi się podoba i piszesz super notki :) Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) Napisz też swój pomysł na notki pod ostatnim postem:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  12. ile masz wzrostu i ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzrostu ok.172 cm co do wagi to nie wiem, bo dawno się nie ważyłam ale ok.52 kg :)

      Usuń
  13. Weź zbrzydnij , bo mam kompleksy ! :**
    Bardzo mi się podobaja rurki
    Kiedy wracasz z Holandii ??
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, powiedz mi w czym przerabiasz zdjęcia na instagramie które masz? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wgrywa się zdjęcia na Instagrama, to tam są na dole różne efekty do wyboru ;3

      Usuń
  15. śliczna ;) naszyjnik <3

    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka średnia ocen na półrocze ? tylko prosze odpisz !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. to bardzo dobrze sie uczysz ;)

      Usuń
  18. Będziesz dodawała częściej posty ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.