poniedziałek, 4 lutego 2013

Primark & sale haul

Hej ♥
Dzisiaj przybywam do Was z moimi zdobyczami z soboty i niedzieli ♥
Rzeczy, które kupiłam w sobotę są to rzeczy z Primarka, a niedzielne łowy są to zdobycze z wyprzedaży ^^

Na początek zakupy z wyprzedaży z niedzieli:

sukienka i torba- Coolcat



bluzki- Bershka


t-shirt i spodenki- Pull&Bear


bluzy i spodnie- Zara

bluza- Vero Moda


A teraz zakupy z soboty:



wszystko- Primark


XOXO♥
                                                                         Livi♥

34 komentarze:

  1. Suuuuuper wszystko lubię sklep Primark gdy bywam w Londynie często tam chodzę. Rzeczy wspaniałe miłych ferii i zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny jest ten plecaczek!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. psoko, ile dąłaś za pelcak? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. plecak jest genialny! I ta bluzeczka z kwiatowym krzyżem, świetne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy sobie kupiłaś <3 ta bluzke z krzyżem z bershka i spodenki z pull and bear miałam sobie kupić ;3 niestety nie było moich rozmiarów. Opowiesz coś o Primarku? Jak tam jest? Czy są fajne rzeczy? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, świetne rzeczy, zazdroszczę Ci, ja niestety nie mam możliwości odwiedzenia tego jakże cudowengo sklepu jakim jest Primark ;) Świetny plecak, poluję na taki od jakiegoś czasu :D A obudowa na iphona jest wręcz prześliczna <3 Jeśli interesują cię takie modowe blogi to zapraszam ce do mnie - http://my-boring-imagination.blogspot.com/ dopiero znacznam tę zacną przygodę, ale myślę, że jakoś się rozkręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka z wyprzedaży z niedzieli jest mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ile kosztowała sukienka, w przeliczeniu na złotówki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy po prostu cudowne! *_* Bardzo podoba mi się koszula i plecaczek z Primarka. No i jeansowe spodenki. Zazdrooszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wszystkie rzeczy ;) Ile skarbów można znaleźć na wyprzedażach widzę !

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne:) A ja ostatnio odwiedziłam sh:D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne też bym chciała mieć pieniądze na takie zakupy , jakiego masz iPhona ? i za ile kupiłaś tą obudowe ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ;3 ile ty za to wszystko zapłaciłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świtnee! Zakochałam się w sukience, spodenkach oraz koszuli ♥
    Cudowny blog obserwuję i liczę na to samo.
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest ta sukienka i plecaczek <3. Obudowy (ale chyba na 5) można też kupić w tkmaxx.
    Może wpadniesz do mnie? http://my-great-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne ubrania *.* Bardzo podoba mi się ta dżinsowa koszula z czarnymi rękawkami <3 Ile za nią zapłaciłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska koszula!
    http://inaczejznaczypomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Livi uwielbiam Twojego bloga ! Może zrób listę Twoich ulubionych blogów? ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zbyt wiele ulubionych blogów :) Jedyne, które czytam to blog Maff, Jemerced, Deynn i Alicepoint ^^

      Usuń
    2. a anki nie czytasz?

      Usuń
    3. O no i Anki jeszcze właśnie ^^

      Usuń
  19. Masz super bloga:) Dodałam się do obserwujących. Ja też prowadzę bloga, ale to dopiero początki. Jak chcesz to wpadnij i gdybyś mogła to doradź mi co mogłabym zmienić lub ulepszyć:) http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/?zx=d25b0b6742827c49

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedy nowa notka ?
    masz jeszcze ferie?
    http://ja-i-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro ;) Jeszcze przez kilka dni ^^

      Usuń
  21. Skąd bierzesz tyle kasy na to?

    OdpowiedzUsuń
  22. ile dostajesz kieszonkowego????
    http://ja-i-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.