czwartek, 14 marca 2013

dziewczęco

Przepraszam za mały zastój na blogu. Przez ten czas porobiłam zdjęcia, mam już zaplanowane kilka postów, więc będą one na bieżąco.
Dzisiaj bardziej dziewczęco-elegancka stylizacja. Z początku myślałam, że połączenie grubego, luźnego swetra ze spódnicą nie będzie wyglądało najlepiej, lecz dzięki temu, że sweter jest asymetryczny oraz po dodaniu biżuterii, daje to ciekawy efekt :) 













|sweter-gina tricot/sh | spódnica-Pull&Bear | torba- CoolCat | bransoletki- Six, Claire's, Primark | kolia- Jubileno.pl |


XOXO ♥
                                                      Livi♥

17 komentarzy:

  1. świetnie to wszystko połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja;)
    Bardzo podoba mi się Twój blog i przyjemnie mi się go czyta;)
    Obserwuję;)

    http://asia-moda-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie fajnie cito wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno pytanie- nie jest Ci zimno? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rozbieram się na max. 10 min do zdjęć, to aż tak zimno nie jest ^^

      Usuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz, sweterek w połączeniu ze spódniczką daje świetny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie , bardzo lubię twój blog :)) . jakiego podkładu używasz ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3
      Nie używam podkładu, jedynie kremu BB Z Rimmela :)

      Usuń
  8. I wszędzie ta skórzana spódnica.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.