czwartek, 21 marca 2013

leather & jeans



Dzisiaj chciałam Wam pokazać stylizację, która już jakiś czas leży w folderze i czeka, aż ją opublikuję :)
Koszula była już w jednej stylizacji, lecz tym razem zestawiłam ją ze skórzaną spódnicą. Jest to kolejny set z tych bardziej 'dziewczęcych'. Opaska z ćwiekami, którą pokazałam w poprzednim poście ,jest fajnym uzupełnieniem outfitu oraz nadaje mu oryginalności i uroku :3







|koszula-Primark | spódnica- Pull&Bear | opaska- H&M |


XOXO♥
                                                            Livi♥

41 komentarzy:

  1. slabo,masakra

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz gorzej ci idzie prowadzenie bloga,robisz wszystko na odwal sie,glupio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TY ZA TO GŁUPIO PISZESZ SŁABO CI TO IDZIE !!! a co do stylizacji to bardzo fajna

      Usuń
  3. Ale nienaturalnie się wyginasz... widać to zwłaszcza, kiedy masz na sobie spódnicę.
    Złote aplikacje na gumce, srebrne na głowie.. no i to łączenie. 'ćwieki' i cekiny ?
    Ludzie, kiedyś takie kolce nosili tylko punkowcy i wszystko było Ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO JAK WYGINA SIĘ NATURALNIE ? nie rozumiem ..
      wyluzuj tych cekinów przy spódnicy nie widać.. wiec nie wiem po co to cwieki i cekiny..
      pasuje wszystko do siebie .

      Usuń
    2. widać,że kolezanka juuż broni.zalosne jest to ,ze nie dasz nikomu wyrazic zdania,no bo tak ty wielka znawczyni mody wiesz czy cos do siebie pasuje czy nie. hahahah.

      Usuń
    3. Droga koleżanko nie broń swojej przyjaciółeczki.
      Ale z Ciebie musi być fashionistka i jakaś stylistka,skoro każdemu próbujesz wmówić,że to do siebie wszystko pasuje.Śmieszne to jest.Po co takim dzieciom blogi.

      Usuń
  4. noo.. ciągle ta spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba, nie wiem co Anonimowemu nie pasuje.
    Śliczna spódniczka, i fajna opaska, która faktyczne daje " to cos"

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja;)

    http://asia-moda-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszula nie nadaje się do wpuszczania w spodnie czy spódnicę, jest zbyt sztywna. Ubrania nie układają się, wyglądają, jakby były wycięte i przyłożone - takie było moje pierwsze wrażenie. Koszula naprawdę nie współgra ze spódnicą, i nie mówię tego ze złośliwością, po prostu chcę cię uświadomić, że to do siebie nie pasuje! Spójrz na fragment, gdzie łączy się góra z dołem, koszula brzydko się marszczy i daje wrażenie grubości. Ale opaska jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w 100 % ;)

      Usuń
    2. dokladnie

      Usuń
  8. Nie za zimne ci?? :DD a tak o stylowie to spoko . :) fajna opaska.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś piękna! Fajny look i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś przepiękna! Szkoda, że nie mieszkasz w moim mieście, wzięłabym Cię na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna stylizacja! :)
    spódniczki Ci cholernie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :) najlepsza koszula! Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula prześliczna zakochałam się;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tam moje paznokcie, ile ja bym dala za takie śliczne włosy jak Ty masz! :O Takie zdrowe, i długie :)
    Moje po rozjaśnieniu niestety zrobiły się lekko sianowate... Mimo wielu odżywek. Choć ostatnio po olejku kokosowym trochę odżyły :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz odjazdowo ;)
    mega outfit! :)
    ta spódniczka mi się strasznie podoba :)
    dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny outfit ! Wszystko do siebie pasuje ;)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej ;)
    Pozdrawiam Daria.

    OdpowiedzUsuń
  17. To żałosne ,że nie akceptujesz komentarzy ,które w żaden sposób Cię nie obrażają tylko wyrażają opinie na dany temat.Widać jaka jesteś zadufana w sobie,,że nie dasz niczego skrytykować,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, akceptuję wszystkie komentarze :)

      Usuń
  18. Hej ,mam pytanie ile masz dziennie wyświetleń bloga? ja mam narazie 200 dziennie i chce porownac w stosunku do innych blogow.dzieki za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, jak jest nowy post, to ok.900 wyświetleń tego dnia, a jak nie ma postu to np.dzisiaj było już 600 wyświetleń :)

      Usuń
  19. you are very attractive! love the whole outfit on you ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :)
    Zaczynam obserwować i liczę na to samo. :p

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za miły komentarz <3
    ootd bardzo mi się podoba, chociaż marny ze mnie modowy specjalista xd

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja *_*

    Zapraszam na mojego bloga!
    To dopiero początki, niedługo zacznie się dziać więcej ale może cię zainteresuję ! :)
    http://caramellovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. extra!
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej.
    Mam pytanie mogę od cb sciągnąć dwa zdjęcia bo mam identyczne ciuchy jak ty,a nie mam jak zrobić zdjęc mogę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.