niedziela, 17 marca 2013

New in



Dzisiaj przybywam do Was z nowościami :) Ten post miał być wcześniej, ale czekałam aż wreszcie zdecyduję się na model butów. Wczoraj się wreszcie zdecydowałam i kupiłam Vansy :)  Jest to już moja druga para, i myślę, że na dwóch się nie skończy, bo bardzo lubię te buty. Są wygodne i wg.  mnie bardzo dobrej jakości, wartej swojej ceny. Tym razem postawiłam na bardziej uniwersalne, pasujące do większości rzeczy, gładkie, błękitne. Już nie mogę się doczekać aż tylko zrobi się nieco cieplej i zaczne w nich chodzić!
Kolejną rzeczą jest opaska z ćwiekami z H&M. Myślę, że będzie fajnym uzupełnieniem prostych stylizacji :)









 |trampki-Vans | opaska-H&M |


XOXO♥
                                                                  Livi♥

22 komentarze:

  1. kupujesz vansy przez internet? czy gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, u mnie w mieście są we Wranglerze :)

      Usuń
  2. buty świetne. Ile kosztowały?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oliwia NIezgoda - niedawno odkryła,że na tej metce jest naklejka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne vansy;) Czekam na stylizację z nimi;)
    Opaska też bardzo fajna.
    http://asia-moda-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ile kosztowała ta opaska? Bardzo ładna ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, vansy najlepiej właśnie wyglądają w jasnych kolorkach^^
    Świetne zdjęcia! ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. słodko wyglądasz w tej opasce, a buty są świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  8. jakos ja nie szaleje za vansami, ale tacie w sh kupiłam 2 pary i bardzo je lubi :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zgol ten koper synu

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chce kupić te vansy tego koloru :P
    Są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś ładny kolorek vansów ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam szczeżę, że odkąd nie widziałam na zdjęciu vansów w tym kolorze, wydawało mi się, że ten kolor jest nieładny. aAle jest śliczny! Uniwersalny i przede wszystkim ładny. Sama zastanawiam się nad kupnem Vansów, jednak ja wybiorę inny już kolor- ale te są genialne! Opaska również ładna *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. vansy są śliczne , dużo dałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te vansy ! :D
    a opaska nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zaje***** stylizacja!! opaska jaka śliczna , koszula i spódniczka ;D sama z chęcią bym sie tak ubrała ;D
    Obserwuję i liczę na to samo ;D zapraszam na rozdanie do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba musze się wybrać do H&M po tą opaskę ;p



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.