piątek, 8 marca 2013

pink t-shirt

W tym zestawie całkowicie postawiłam na wygodę. Prosty set: t-shirt, naszyjnik, rurki i duża torba, to w 100% set na co dzień, które zacznę nosić częściej, jak tylko ponownie zrobi się ciepło. Przez zimę brakowało mi właśnie takiej wygody w ubieraniu. Niestety dzisiaj znowu zawitała zima, więc jeszcze trochę będę musiała poczekać, a dzisiaj zostawiam Was z zestawem z wczoraj ;3













|naszyjnik,spodnie- Primark | torba-CoolCat | Bluzka-Bershka | czapka-H&M | kurtka-Zara/sh |


XOXO♥
                                                           Livi♥

18 komentarzy:

  1. Kocham Cię , ale się nie ujawnię . <3 ;* serio nie robie sobie jaj , po prostu uwierz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jaka ty jesteś śliczna *.*
    A co do stroju to jest cudowny <3


    Serdecznie zapraszam ---> http://fashionisbeautifulthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nic specjalnego... to że masz najmodniejsze metki, to nie znaczy, że fajnie to wygląda w twoich setach... szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszystko z ciucholandu ale na serio coraz gorzej sie ubierasz

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego Kobietko!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś kurtke ? bo nie napisałaś ;ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze o czymś zapomniałam :) Już jest.

      Usuń
  6. wiesz co aj ci powiem ! tą torbę to ja ci chyba zakoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ombre <3
    bardzo podoba mi się zestaw!
    i czapeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna bluzka <3

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne włoski <3 <3 <3 jakiej odżywki używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3 Używam takiej z Syoss bez silikonów .

      Usuń
  10. Również niecierpliwie czekam na wiosnę :) Strój ok, na luzie. Za to włosy masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! (;

    Pozdrawiam i jeżeli będziesz miała chwilkę to wpadnij do mnie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzka. Masz bardzo ładne włosy. ;3

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.