czwartek, 28 marca 2013

Wzorzyste spodnie

Wzorzyste spodnie są jedną z nowości, które ostatnio zawitały w mojej szafie. Kupiłam je H&M. Od razu rzuciły mi się w oczy, a w dodatku ich niska cena- po prostu szkoda było ich nie kupić ! 
Przechodząc do stylizacji. Do wzorzystych spodni nie trzeba było zbyt wielu dodatków. Połączyłam je z bluzą z nadrukiem tygrysa, nie jest on bardzo wyróżniający się, dzięki czemu nie gryzie się ze wzorem na spodniach ;3











 |bluza- Zara/sh | spodnie-H&M | pierścionek,okulary-Primark | kurtka-H&M|
 XOXO♥
                                                            Livi ♥
FACEBOOK <KLIK>

55 komentarzy:

  1. fajny gif :P
    ładna stylizacja<3
    kocham twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wygladasz <3 Przepiekne spodnie. Kochana, z czym polaczylabys spodnie w pionowe czarno-biale paski? Kupilam sobie takie, a kompletnie nie mam pomyslu, z czym je polaczyc :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka z tygrysem podoba mi sie, pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej ♥
    Dziękuję za uroczy komentarz u mnie na blogu:))
    Świetnie tu u ciebie♥ bardzo mi się podoba twój blog:) Jesteś przepiękna i masz naprawdę świetne stylizacja:))

    Może zaczniemy się obserwować?:) Daj znać jakby coś :*
    Ja już obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. ile kosztowały spodnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak spodnie są świetne! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia,trochę zimno,ale dałaś radę,bo wyszłaś ślicznie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za odwiedziny! świetny blog, a Ty we wszystkim ślicznie wyglądasz!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne spodnie i bluza! Świetna stylizacja : > Pozdrawiam *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie wyglądają bardzo ciekawie, sama chce w takie zainwestować. Stylizacja bardzo mi sie podoba ;)
    Moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog lubię na niego wchodzić myślę że, ty też możesz zobaczyć na mój blog i mile widziane komentarze obserwuje i liczę na to samo .

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog! Stylizacje tak samo super!
    Pozdrawiam i zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga(jest to mój pierwszy blog napisz szczere komentarze)
    dlafajnychnastolatek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na takie spodnie to na prawdę tanio. Zwłaszcza, że są świetne. ;)

    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W jakim mieszkasz mieście? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią zabarałabym Ci te ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny post !! ; *

    Tez kupilam sb te spodnie z h&m ale jakos tydz.temu ; )) i niestety kupilam je za 58 zl a ty za niecale 40 zl ale coz zalezy od miasta i czasu ; d

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio byłam na zakupach i tez mialam w planach kupić identyczne spodnie, ale stwierdziłam że nie umiałabym stworzyć odpowiedniego zestawu ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw! Najbardziej podoba mi się bluza i kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. haha zajebisty gif no :D
    podoba mi się twoja kurtka^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko slicznie wyglada. A czy to sa bardziej spodnie czy legginsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej spodnie, tylko nie mają kieszeń :)

      Usuń
  21. okulary świetne , a za ile kupiłaś te spodnie ? zarąbisty gif ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja. Gdzie i za ile kupiłaś komin lub szalik? Już od dawna poluję na komin właśnie w takim kolorze.
    Zapraszam do siebie http://weronikaa-weronikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! ;)
    Piękna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne spodnie, ja jednak zakochałam się w koszulce!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz. Super outfit no i te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie podoba mi się autentycznośc Twojego bloga. Nie kreujesz się na ' nie wiadomo kogo ' tylko widze prawdziwą Ciebie, super!

    OdpowiedzUsuń
  27. wzorzyste spodnie niestety do mnie nie pasują, ale na Tobie wyglądają bardzo dobrze :) Piszesz, że cena do Ciebie przemówiła? Znam to doskonale, w sklepie widzę cenę i myślę " wow tak tanio, to jak za darmo, grzechem tego nie kupić". Po czym sprawdzam stan swojego konta i boleśnie przekonuje się, że w życiu nie ma nic za darmo, kiedy moje saldo wskazuje wynik ma minusie :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne te spodnie. Cały outfit bardzoprzypadł mi do gustu !:)

    OdpowiedzUsuń
  29. to ja twoja siostra amelka śmieszne te zdjęcia co się ruszają śliczne zdjęcia♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna stylizacja!!! :)
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiesz jak się ubrać *q* o_____o
    http://motaka-chan.blogspot.com/
    Blog o dziewczynie, przyjaciołach, amnezji i miłości . Wszystko w jednym . Zapraszam : *

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne polaczenie "zwyczajnej" kurtki i wzorzystych spodni ;) piekny pierscionek!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam takie same :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja:) Fajnie wyglądasz <3
    Też mierzyłam te spodnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak ty to robisz że takie supr ubrania w SH kupujesz? ;o :D to jest niemożliwe :D super stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.