wtorek, 2 kwietnia 2013

New from SHEINSIDE.COM



Ostatnio otrzymałam propozycję współpracy ze sklepem SHEINSIDE. Bardzo spodobał mi się asortyment sklepu i tak oto wybrałam sobie 2 rzeczy: skórzaną kurtkę i bluzę, myślę, że ze znanym już motywem-Boy London.
Kurtka bardzo mi się spodobała, zwłaszcza, że dzięki odpinanym rękawom można z niej zrobić kamizelkę ;3





 Co sądzicie o sklepie? Ja bardzo Wam go polecam. Można znaleźć w nim cudowne ciuszki *.*

XOXO♥
                                                     Livi♥

41 komentarzy:

  1. nie rozumiem dzisiejszej techniki z kurtki kamizelka ?:O
    u nas na wsi nie ma takie czegos nowy hit mody to kapelusze z kokarda
    albo ubrania dla prosiakow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhaahahahahahahah rozjebałaś mnie tym xd

      Usuń
  2. świetne rzeczy :)
    myślałam, że sheinside współpracuje od tysiąca obserwatorów.. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam serdeczną prośbę : czy mogła byś napisać w jakich sklepach internetowych kupujesz ubrania i dodatki ? od dłuższego czasu szukam dobrych sklepów . Tylko że niestety natrafiam na same badziewia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to nie kupuję zbyt często w internetowych sklepach, ale z takich co znam mogę polecić : Edibazzar.pl , Oasap.com, Sheinside.com i jakoś na razie więcej nie przychodzi mi do głowy^^

      Usuń
  4. Noszenie faszystowskich nadruków nie wypada, tym bardziej Polce. (Chodzi o orła, jak coś)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluza;)
    http://asia-moda-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta kurtka ale jak nie jest kamizelką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kosztowały te ubrania ? :D bardzo ładne ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie. W jaki sposób kupiłaś te rzeczy, bo jak widzę to amerykańska strona ? ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat dostałam w ramach współpracy ;3

      Usuń
    2. A może wiesz jak je kupić, jeżeli mieszka się w Polsce ? ; )

      Usuń
  9. Obie rzeczy są mega *.* sama bym takimi nie pogardziła, chociaż bluza wydaje mi się nieco za duża, ale to tylko mały szczególik ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzecz!
    rzeczywiście fajny sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta kurtka! Bluza nie jest gorsza! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ciuchy:) podoba mi się kamizelka.;) kocham czerń.;)
    co do bloga-bardzo fajny:) zapraszam do mnie jesli masz ochotę;);)

    (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne rzeczy! :) Świetna kurteczka. *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta bluza!!! musze sobie taką sprawić:)
    dziękuje za komentarz na blogu:) obserwuję i zapraszam do siebie częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny blog! zapraszam do obserwowania i do siebie www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice clothes sweety! Do you want to follow each other? xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne fajne:) a jak z jakoscia?

    OdpowiedzUsuń
  18. oj chyba tez zrobie tam zakupy :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka jest rewelacyjna!



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.