piątek, 5 kwietnia 2013

New jewelry


Dzisiaj kolejny post z nowościami ;3
Tym razem jest to biżuteria od sklepu VEZZI.PL. Sklep niedługo zostanie otwarty, a już teraz możecie wziąć udział w konkursie, gdzie macie szanse wygrać bon 100zł do wykorzystania właśnie w tym sklepie, wszystkie szczegóły dotyczące konkursu znajdziecie na stronie <KLIK>. Warto spróbować swoich sił, zwłaszcza, że nagroda jest bardzo kusząca i zwycięzców może być aż 5 !
Dzięki propozycji współpracy, którą otrzymałam od tego sklepu, mogłam wybrać sobie kilka rzeczy. 
Jak dla mnie, biżuteria jest bardzo dobrej jakości,nie są to rzeczy, które rozpadną się po pierwszym noszeniu :) Niedługo zobaczycie je w stylizacjach ;3







XOXO♥
                                                                   Livi♥

25 komentarzy:

  1. Ciekawa biżuteria. Podoba mi się ten naszyjnik z kolcami.
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wzięłam udział. Widzę, że to naprawdę świetna firma! Fajną biżuterię sobie wybrałaś : 3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna biżuteria !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy post z outfitem ??

    OdpowiedzUsuń
  5. ajajaj , takie dodatki to ja kocham!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, a najładniejsze dla mnie są krzyżyki *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. wow bardzo ładna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten z kolcami i krzyżami. :)
    www.lolowata-marika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna biżuteria :)
    dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna biżuteria;) Czekam na stylizacje;)
    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ! Zazdroszczę tylu pomysłow i takiego bloga ! :) Ja sama zaczynam blogowanie ! Zobaczcie :
    gabrych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna biżuteria :)
    ciekawy blog
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie świetne <33 :) Przejrzałam kilka twoich stylizacji, świetnie się ubierasz :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik z kolcami bomba!!! Na pewno zajrzę.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudowna biżuteria !!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.