wtorek, 16 kwietnia 2013

New stuff


Dzisiaj chciałam Wam pokazać nowości, które ostatnio znalazły się w mojej szafie ;3
Koturny od sklepu Renee.pl mogliście widzieć już na jednym zdjęciu w poprzednim poście.
 Kolejną rzeczą jest sportowa bluza kupiona po przecenie 50% w Pull&Bear :) Już jakiś czas temu 'chorowałam' na sportowe bluzy/bluzki w tym stylu, ale jakoś nie mogłam znaleźć żadnej, która przypadłaby mi do gustu. Ta od razu wpadła mi w oko, zwłaszcza jej pastelowe barwy ;3




Kolejnymi nowościami, to rzeczy które dostałam od sklepu Sheinside.com. Po raz drugi mogę Wam polecić ten sklep, rzeczy (tak samo jak poprzednie) są bardzo dobrej jakości, paczka doszła szybko jak na paczkę idącą z zagranicy :) Tym razem wybrałam koszulę w paski oraz płaszcz ze skórzanymi rękawami *.* Z chodzeniem w płaszczu będę musiała poczekać już do jesieni, ale koszulę na pewno zobaczycie niedługo w stylizacji :)




|koszula, płaszcz- SHEINSIDE.com| koturny-RENEE.pl | bluza-Pull&Bear |

Ostatnio zrobiłam spory przegląd w szafie i stopniowo będę wystawiać rzeczy na allegro, więc jeśli jest ktoś zainteresowany to zapraszam do sprawdzania  ALLEGRO <KLIK>

XOXO♥
                                                              Livi♥

13 komentarzy:

  1. Koszula jest the best! Też taką chcę <33 Ile ona kosztuje? : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne koturny;)
    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile zapłaciłaś za bluze ? Bardzo ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne ubrania i buty też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile dostałaś pieniedzy na wykorzystanie je w tym sklepie? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.