poniedziałek, 14 lipca 2014

black lace



Wczoraj wróciłam znad morza już do Holandii. Chyba pierwszy raz 2 tygodnie pobytu zleciały mi aż tak szybko;o Teraz dalej odpoczywam w domu, remontuję nowy pokój i zbieram pomysły na nowe posty a może nawet i pewne serie na blogu!
Nareszcie mam naprawiony laptop i mogę opublikować posty znad morza. Mam ich tylko 2, bo większość dnia siedziałam na plaży a potem przeważnie ubierałam się w rzeczy, które już były w stylizacjach, ale w Holandii jak co roku pokupuję rzeczy na wyprzedaży więc na pewno będę miała o wiele więcej nowości do robienia stylizacji!










| narzutka-H&M| spodnie-River Island| bluzka-Primark| torba-sh| buty-Nike Rosherun|

22 komentarze:

  1. Dlaczego się wyprowadzasz do Holandii? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    Nie byłam nigdy w Holandii :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie, bardzo ładna delikatna bluzeczka :)

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale spodnie idealnie na tobie leżą!

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka bardzo mi się podoba, jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ostatnio moim ulubionym połączeniem jest właśnie: lekki czarny top + takie jasne spodnie + czarna torebka + sportowe buty! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja! Polecam ci sklep z ciuchami www.krakowiankasklep.pl :) Szczerze :) Jeszcze tu zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkasz w Holandii?
    świetna ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne Roshe run *_*
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna ta bluzeczka dżinsy idealnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne zdjęcia<3 Czekam na posty znad morza:D

    OdpowiedzUsuń
  14. moja najśliczniejsza BFF <3
    a to jej bff:
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne miejsce na zdjęcia.
    Pięknie wyglądasz


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. łał nie wiedziałam że mieszkasz w Holandii, byłam pewna że w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta bluzeczka i narzutka *.*
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę bardzo fajnie napisany post! Przeczytałam calutki i mogę stwierdzić, ze jesteś genialną blogerką i masz szanse się wybić! Zdjęcia też są świetne! moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w Niechorzu w tym samym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.