piątek, 22 sierpnia 2014

Q&A- Poznaj mnie lepiej!


Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Założyłam bloga z nudów jak byłam jakoś w 6 klasie podstawówki, na początku pisałam o wszystkim, o jakiś rzeczach, które znalazłam w internecie itp, a dopiero potem ustabilizowałam tematykę bloga i zaczęłam  pisać o modzie.

Jesteś osobą spontaniczną?
Lubię spontaniczne wyjścia z przyjaciółmi i często podejmuję spontaniczne decyzje jak nie mam żadnych planów, ale jeśli chodzi o jakieś konkretne, większe wydarzenia, to lubię mieć wtedy wszystko dokładnie zaplanowane.

Ile masz wzrostu?
Ok. 175 cm


Ulubiony zespół/wykonawca?
Kocham Lanę Del Rey. A oprócz tego bardzo lubię jeszcze Grouplove, Lorde, The XX, Arctic Monkeys, The Neighbourhood, Birdy.

Ulubiona piosenka?
 Wszystkie piosenki Lany, ale taki największy sentyment czuję do 'Video Games'.

Do której klasy teraz idziesz?
1 liceum.


Co najbardziej lubisz? 
Wiosnę, Boże Narodzenie, pizze, McDonalda, Pretty Little Liars, filmy romantyczne, horrory, seriale, zakupy i jeszcze pewnie parę rzeczy by się znalazło.

Co cenisz w ludziach?
Szczerość, odwagę, posiadanie własnego zdania.

Twój ulubiony film?
Numerem jeden jest zdecydowanie 'Gwiazd Naszych Wina' ale zaraz po nim jest 'Niezgoda' -oba te filmy oglądałam już spokojnie po 5 razy i do tej pory nie mam ich dość :)
                    


Co chcesz robić w przyszłości?
Do tej pory nie mam pojęcia, co jakiś czas mi się zmieniają plany, ale mam takie główny kierunek coś związanego z modą.

Ile ważysz?
55 kg

Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza, a z jakiego najgorsza?
Najlepsza chyba z angielskiego, a najgorsza z matematyki. 

Jak idzie ci z językiem?
Mimo, że jest strasznie dziwny to nawet dobrze :)

2 września idziesz normalnie do szkoły?
Tak. Tutaj nie ma rozpoczęcia tak jak w Polsce. Tego roku szkoła zaczyna się tak jak w PL- 1 września, ale pierwszego dnia przychodzą sami nauczyciele, a uczniowie dopiero na drugi dzień.

Wolisz mieszkać w Polsce czy w Holandii?
Myślę, że jeszcze za krótko jestem w Holandii żeby ocenić.


Zostajesz w Holandii już przez rok szkolny i przez najbliższe lata? Jeśli tak to będziesz odwiedzać Polskę i tutejszych znajomych ?
Tak. Będę przyjeżdżała na święta i pewnie też podczas niektórych tygodniowych przerw w szkole/długich weekendów.


W jaki sposób uczysz się języka obcego? Masz jakieś rady lub sposoby co do efektywnej i szybkiej nauki?
Oprócz takiej nauki w na lekcjach/ w szkołach językowych to w domu wypisuję sobie słowa w danym języku z polskim tłumaczeniem i wybieram sobie kilka których uczę się danego dnia i tak codziennie. Dla mnie z racji, że jestem wzrokowcem najefektywniejszym sposobem nauki jest zaznaczanie najważniejszych informacji na kolorowo. Często też robię notatki, w których wypisuje najważniejsze informacje o tym, czego mam się nauczyć, potem czytam to i powtarzam kilka razy i w taki sposób to zapamiętuję.


Jak długo uczysz się już holenderskiego?
Od początku sierpnia.

Brakuje ci przyjaciół i rodziny?

Oczywiście, że tak.

Masz chłopaka?

Nawet kilku, tylko oni nie wiedzą jeszcze, że istnieje hahah.

Czy zdarzyło Ci się ze jakaś czytelniczka podeszła do Ciebie np po zdj z tobą? 
Raz miałam taką sytuację, że zaczepiły mnie czytelniczki bloga z mojego miasta i pytały się czy to właśnie ja :)

Mogłabyś się zapoznać/zaprzyjaźnić ze swoją czytelniczka?

Myślę, że tak.

Zrobisz post ze wszystkimi Twoimi kosmetykami?
Na razie nie planuję.

Zrobisz post z kolekcją swoich książek i napiszesz ich recenzje?
Póki co kolekcja moich książek jest uboga, więc w najbliższym czasie nie.

Masz tumblra?
Tak, ale to jest bardziej taki blog prywatny.

Mieszkasz w domu jednorodzinnym czy w bloku lub innym budynku?
W domku szeregowym, chyba najpopularniejszym rodzaju budynku w Holandii.

Prostujesz włosy?
Nie, mam naturalnie proste włosy.

Dlaczego obcięłaś włosy?
Bo długie mi się już znudziły i chciałam coś zmienić.

Zrobisz room tour?
Pomyślę nad tym jak kupię wszystkie meble i dodatki do pokoju.


Będzie seria back to school?
Nie.


Czy nagrasz filmik ze swoimi przyborami do szkoły zeszytami itp?
Nie, moje przybory i zeszyty nie są na tyle ciekawe, żeby kręcić o nich filmik :)

Mogłabyś zrobić tak ze udostępniasz tylko my story na snapie i byśmy mogli cie obserwować?
Pewnie, możecie mnie dodawać jak chcecie! : oliwia_livi


Dziękuję za wszystkie pytania, które zadaliście pod poprzednim postem, mam nadzieję, że dzięki temu dowiedzieliście się nieco więcej o mnie ♥

13 komentarzy:

  1. Widzę,że jesteś taka wysoka jak ja:p podoba mi sie odpowiedz na pytanie czy masz chłopaka xd hehe;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, to długo już prowadzisz bloga :)
    Z matmy też zawsze byłam kiepska i starałam się jej unikać jak ognia :P hehe
    I jaka przewrotność losu, jedna ścina długie włosy, bo jej się znudziły, a druga zapuszcza i zapuszcza i efektów nie widać :P hehe
    Pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci wzrostu. Fajny tag ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne odpowiedzi :-)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi. Czekam na kolejny post. Uwielbiam twojego bloga :) robisz śliczne zdjecia. Jakim aparatem i gdzie obrabiasz jesli mozna wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznaj sie ze nie masz chlopaka bo masz dziewczynę :d ludzie jestem jej bff krejozlka ktora kocha ja nad zycie!
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze wszyscy polecają ten film Gwiazd naszych wina i chyba będę musiała go w końcu obejrzeć ;)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Kiedyś muszę obejrzeć film "Gwiazd naszych wina" wszyscy go polecają.
    Zapraszam! Jak Ci się spodoba, to dołącz do obserwatorów. Nowy post!
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Duzo sie mozna dowiedzieć o tobie :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie było Cię lepiej poznać :)
    muszę koniecznie obejrzeć "Gwiazd naszych wina". książkę przeczytałam to teraz czas na film :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Widzę, że lubisz Gwiazd naszych wina, wszędzie to widzę chyba w końcu będę musiała to obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post, lubię takie czytać :))
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.