sobota, 8 sierpnia 2015

blue shirt



Ja już jestem znowu w Holandii, trzeba powoli przestawiać się z wakacyjnego trybu na szkolny. Mi zostało niestety jeszcze tylko 2 tygodnie wolnego, ponieważ rozpoczęcie mam 25 sierpnia,
Co do wakacji to miesiąc w Polsce zleciał mi baaardzo szybko. Z nad morza mam tylko jeden post, ponieważ przez cały wyjazd mialysmy w sumie tylko jeden pełny dzien pogody. Ale nawet mimo tego, spędziłam go bardzo fajnie. Zostaje teraz tylko liczyć, że za rok pogoda dopisze :)












|koszula-Mango | spodenki-Zara | espadryle- Stradivarius |

14 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz, śliczna koszula i ten plener :) wspaniale
    potrzebuje kliknięć w tym poście do shein, pomożesz? oczywiście odwdzięczę się :)

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszłaś na zdjęciach, okolice też bardzo ładnie wyszły ;D choć nie lubię plaż
    Zazdroszczę ci, że mieszkasz w Holandii :( Mieszkasz blisko Amsterdamu albo Rotterdamu? Jeśli tak to fajnie by było zobaczyć sesje stamtąd ^^

    pozdrawiam i nie zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkam blisko i tego i tego :) Ogólnie na blogu juz mialam posty ze stylizacjami z Amsterdamu i Rotterdamu ^^

      Usuń
    2. OH, muszę przejrzeć ;-; wybacz, że nie jestem tutaj na bieżąco, ale mam naukę na głowie i praktycznie nie siedzę w blogach '-' *ta, nauka we wakacje..*

      Usuń
  3. Koszula jest rewelacyjna. Świetne, klimatycne fotki :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie, toszke smutno, że pogoda nie dopasowała, ale mam nadzieję, że nie zepsuło to humorku :)
    Obserwuję i zapraszam wszystkich do wspólnej obserwacji :)
    http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Mi też wakacje strasznie szybko mijają ;/

    htt[://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i sceneria zdjęć :) Bardzo podoba mi się Twoja koszula :) Współczuję rozpoczęcia roku już w sierpniu, ale głowa do góry :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.